03:28 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
لزوم حفظ دارایی‌های آذراب / پرداخت معوقات از فردا
پایگاه خبری راد- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت به دنبال تامین امنیت شغلی و معیشت کارگران است.
تحقق 98 درصدی برنامه پارسال صادرات صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی
پایگاه خبری راد: مدیرکل صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت از تحقق 98 درصدی برنامه صادرات این صنعت در سال 1395 خبر داد.
مجوز خرید وزارت راه از هپکو صادر شد/صدای کارگر شنیده شود
پایگاه خبری راد- وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: صبح امروز هیات دولت مجوز خرید وزارت راه از هپکو را صادر کرد.
وزیر تعاون خبر داد: تعیین سرپرست برای آذراب
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای آذراب سرپرست تعیین شده و با تشکیل مجمع عمومی در ۱۵ مهرماه مدیرعامل مشخص خواهد شد.
خدمت جدید گوگل در ایران مسدود شد
پایگاه خبری راد: شرکت گوگل اخیراً خدمت startup with Google را برای شرکت های نوپا (استارتاپ) راه‌اندازی کرده که دسترسی های ایران به این خدمت را به طور کامل مسدود ساخته است.
انقلاب بزرگ مالی در شهرداری با بخشنامه ممنوعیت هولوگرام
پایگاه خبری راد: معاون نظارت شورای شهر تهران، ری و تجریش ابعاد مختلف بخشنامه ممنوعیت صدور هولوگرام در شهرداری تهران را تشریح کرد.
حمله سایبری به یکی از بزرگترین شرکت‌های حسابرسی
پایگاه خبری راد: یکی از بزرگترین شرکت‌های حسابرسی در جهان، مورد حمله سایبری بزرگی قرار گرفته و اطلاعات محرمانه و خصوصی مشتریان این شرکت افشا شده است.
بازار کار در آینده به کارگر ساده نیاز ندارد
پایگاه خبری راد: معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای با اشاره به گسترش فناوری‌های اطلاعاتی و تکنولوژی‌ روز بر ضرورت ارائه آموزشهای مهارتی به صنایع خودرو تاکید کرد و گفت: بازار کار در آینده نه چندان دور دیگر به کارگر ساده نیاز ندارد و آنچه بیشتر اهمیت دارد، مهندسان حرفه‌ای و تکنسین‌های ماهر و متخصص است.
آموزشهای مهارتی رمز بهره‌وری نیروی کار
پایگاه خبری راد: قائم مقام سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور می‌گوید: ارائه آموزشهای مهارتی در تمام بخش‌های اقتصادی موجب افزایش بهره‌وری نیروی کار، ارتقای کیفیت محصولات و ارائه خدمات بهتر پس از فروش می‌شود.
ادامه افزایش قیمت در بازار سکه و دلار
پایگاه خبری راد: سکه تمام بهار آزادی که در ابتدای هفته با روند نزولی قیمت همراه بود و از روز گذشته افزایشی شد، در بازار امروز - چهارشنبه - نیز به حرکت صعودی خود ادامه داد و به یک میلیون و ۲۴۸ هزار تومان رسید.