14:55 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
رشد ۱۹۰ واحدی دماسنج بازار سرمایه
پایگاه خبری راد: در پنجمین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل ۱۹۰ واحد رشد کرد و تا رقم ۸۵ هزار و ۸۱۹ واحدی بالا رفت.
افزایش ۲۵ برابری هزینه‌های سلامت در ۱۵ سال
پایگاه خبری راد: اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که هزینه‌های سلامت در ایران در سال ۱۳۸۵ معادل ۴۲۸۷ میلیارد و ۲۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برآورد شده است. این میزان در سال ۱۳۹۴، ۲۷ برابر شده و به عدد ۱۰۸ هزار و ۷۱ میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان رسیده است.
کاهش خرید گوسفند و افزایش خرید گوشت در بازار محرم + قیمت‌ها
پایگاه خبری راد- رییس شورای تامین کنندگان دام ایران از کاهش تقاضا برای خرید دام زنده در ماه محرم خبر داد و گفت: تقاضا در این ماه بیشتر متوجه گوشت قرمز آن هم به صورت منجمد است که البته سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی برای توزیع گوشت منجمد و گوشت گرم وارداتی اثرگذار بوده و باعث کاهش گوشت قرمز داخلی شده است.
بودجه 100 میلیارد تومانی برای شرکت‌های تولیدی
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال بودجه‌ای بالغ بر 100 میلیارد تومان برای شرکت‌های تولیدی که در حوزه صادراتی فعالیت دارند، اختصاص یافته است.
آیا همه‌پرسی کردستان عراق به افزایش مستمر قیمت نفت منجر می‌شود؟
پایگاه خبری راد: در حالی که تهدید اخیر ترکیه برای جلوگیری از صادرات نفت اقلیم کردستان و درخواست عراق برای بایکوت خرید نفت این منطقه، به افزایش قیمت‌های نفت در روزهای گذشته کمک کرد اما تصور نمی‌رود تحولات اخیر به عامل بلندمدت در حمایت از قیمت‌ها تبدیل شود.
افزایش 90 درصدی پروازهای فرودگاه شهرکرد
پایگاه خبری راد: مدیر فرودگاه بین‌المللی شهرکرد از افزایش 90 درصدی تعداد پروازها از فرودگاه شهرکرد خبر داد.
آب در 400 روستای یزد نوبت‌بندی شد
پایگاه خبری راد: مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی یزد با بیان این‌ که آبرسانی 330 روستای یزد با تانکر انجام می‌شود، از اجرای طرح نوبت‌بندی آب در 400 روستای یزد خبر داد.
برگزاری اولین رویداد تلفن همراه و توسعه زندگی شهری
پایگاه خبری راد: نخستین رویداد موپک برای تلفن همراه، برنامه‌ریزی و توسعه زندگی شهری با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های نرم افزار و هویت‌ساز معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از 26 مهرماه برگزار می‌شود.
تهدید روسیه برای مسدود کردن فیسبوک در سال ۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: دیده‌بان اینترنت روسیه به فیسبوک هشدار داد که در سال ۲۰۱۸ در این کشور مسدود خواهد شد، مگر آنکه با قانون ذخیره‌سازی اطلاعات کاربران محلی منطبق شود.
نصب فیلتر دوده روی خودروهای دیزلی شبهاتی دارد
پایگاه خبری راد: یک عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه در مورد نصب فیلتر دوده روی خودروهای دیزلی شبهاتی وجود دارد، نسبت به روند نظارت سازمان حفاظت محیط زیست بر تولید خودروهای دیزلی‌ انتقاد کرد.