03:25 | پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
جایگاه ایران در زمینه انتشار مقالات علمی زیست‌فناوری در دنیا 14 است
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: جایگاه ایران در انتشار مقالات علمی زیست‌فناوری در سال 2005، رتبه 36 جهان بود که در حال حاضر این رتبه به 14 رسیده است.
برگزاری نمایشگاه خودروی مازندران غیر قانونی است!
پایگاه خبری راد: با توجه به اعلام و تاکید مسوولان وزارت صنعت در مورد برگزاری نمایشگاه های تخصصی در محل های خاص اعلام شده، تبلیغ برای برگزاری نمایشگاه خودرو در محل غیر قانونی جای سوال دارد!
عضو حقوقدان شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت بهداشت منصوب شد
پایگاه خبری راد: با حکم دکتر محمدرضا فراهانی رئیس شورای مرکزی ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی وزارت بهداشت، دکتر باقر انصاری عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان عضو حقوقدان این شورا به مدت یکسال منصوب شد.
آنچه "میرزاخانی" به ما آموخت، شکستن تابوی پیشرفت زنان بود
پایگاه خبری راد: دانشگاه صنعتی شریف مراسم بزرگداشت مریم میرزاخانی دانشمند ایرانی و بانوی ریاضیات جهان را با حضور و استقبال بیش از هزار استاد و دانشجو، دوستداران و خانواده این دانشمند فقید از سراسر کشور برگزار کرد.
آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری از عصر امروز
پایگاه خبری راد: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام داوطلبان آزمون دکتری ۹۷ از عصر امروز خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام تا هفتم آذر ماه ادامه دارد.
قند چاق می‌کند، نه چربی!
پایگاه خبری راد: استاد دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانای آمریکا اخیرا در کتاب جدید خود اظهار داشت که خوردن چربی باعث چاقی نمی‌شود و افزایش وزن و چاقی به مصرف بیش از حد قند مرتبط است.
ارائه طرح جامع علوم آزمایشگاهی به کمیسیون بهداشت مجلس
پایگاه خبری راد: معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: طرح جامعی درخصوص علوم آزمایشگاهی در وزارت بهداشت طراحی و به کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ارائه شده است که در صورت نهایی شدن سرو سامان جدیدی به آموزش علوم آزمایشگاهی در کشور می‌دهد.
اظهارات «زنگنه» درباره مهار آتش چاه نفتی رگ سفید
پایگاه خبری راد- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: نظر وزیر نفت این است که مهار آتش چاه نفتی رگ سفید اصل است اما نباید تلفات انسانی داشته و سلامت افراد به خطر افتد.
تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات کلید خورد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران موافقت کردند.
تولید مسکن یک سوم تقاضا + قیمت
پایگاه خبری راد: آمار نشان می دهد هم اکنون تولید مسکن به یک سوم میزان تقاضا رسیده است؛ از سوی دیگر در شرایطی که از بهار سال جاری بازار مسکن آماده ورود به دوران پیش رونق بود با وقفه تعویق تصمیم‌گیری برای ساخت و ساز از سمت عرضه مواجه شد.