11:11 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
 گندم به نرخ جهانی خریداری شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که طی سه سال گذشته نظارت کافی روی نان وجود نداشت به همین دلیل ستاد تنظیم بازار بر نظارت بیشتر تاکید و تعیین نرخ را به بخش خصوصی واگذار کرد.
آب مناطق زلزله‌زده مشکلی ندارد
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر آب شرب تمام مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه قابل شرب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
حاشیه‌ و متن غیبت 15 روزه‌ی نوید محمدزاده در «الیور توئیست»
پایگاه خبری راد: نمایش پربازیگر و پر سر و صدای «الیورتوئیست» در حالی از اول آذر ماه اجرا می‌شود که هنرمند دیگری به‌جای نوید محمدزاده، روی صحنه می‌رود؛ مساله‌ای که گروهی از مخاطبان را غافلگیر و ناخرسند کرده است.
 داعش به لحاظ نظامی در عراق نابود شده/صحرای الانبار را هم پاکسازی می‌کنیم
پایگاه خبری راد: نخست‌وزیر عراق نابودی گروه تروریستی داعش از نظر نظامی در این کشور را اعلام کرد.
اکثر کاربران سایت­‌های تجاری از کیفیت کالاهای آنها رضایت ندارند
پایگاه خبری راد: نتایج یک تحقیق روی کاربران سایت‌های تجاری نشان می‌دهد بیشتر آنها به کیفیت خدمات آنلاین سایت­‌های تجاری اعتماد ندارند.
تولید انبوه خودروهای هیدروژنی یک گام دیگر به واقعیت نزدیک‌تر شد
پایگاه خبری راد: محققان دانشگاه UCLA موفق به طراحی باتری با قابلیت تولید و ذخیره سوخت هیدروژنی شدند.
فعالیت های حوزه IT شش برابر شود
پایگاه خبری راد: رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به سرمایه گذاری 3.5 تریلیون دلاری دنیا در حوزه آی تی گفت: در دنیا نسبت IT به CT در حدود 60 به 40 است در حالی که این رقم در ایران به صورت 80 درصد CT و 20 درصد IT است.
سه چالش اقتصاد ایران و راه برون رفت از آن
پایگاه خبری راد: دبیرکل اتاق تعاون ایران با تشریح چالش‌های اقتصاد ایران، گفت: تنها راه برون رفت اقتصاد از معضل دولتی بودن و نفتی بودن اقتصاد، حرکت به سمت فعالیتهای مردمی و توسعه اقتصاد تعاونی است.
خودروسازان به سمت توسعه زنجیره تامین حرکت کنند
پایگاه خبری راد: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو باید به سمت امضای قراردادهای همکاری های بین المللی در زمینه قطعه سازی و توسعه شبکه تامین قطعات حرکت کند.
مخالفت گازپروم با تمدید توافق کاهش تولید نفت
پایگاه خبری راد: در حالی که گفته می‌شود اوپک تمایل دارد توافق کاهش تولید نفت را به مدت ۹ ماه دیگر تمدید کند، به نظر می‌رسد برخی از تولیدکنندگان روسی تمایل چندانی برای همراهی در این اقدام ندارند.