09:21 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
حمله هکرهای روسی به بخش‌های انرژی و مخابراتی انگلستان
پایگاه خبری راد: بنابر اظهارات یکی از مدیران سازمان امنیت سایبری انگلستان، هکرهای روسی در طول سال گذشته، بارها به بخش‌های انرژی، رسانه و مخابراتی این کشور حمله کرده‌اند.
اجرای آزمایشی نسل جدید اینترنت ۵G در عمان
پایگاه خبری راد: عمان‌تل با همکاری اریکسون موفق به اجرای آزمایشی نسل جدید و پرسرعت اینترنت ۵G در مسقط، پایتخت عمان شدند.
رشد ۸ درصدی مصرف بنزین نسبت به پارسال
پایگاه خبری راد: میانگین مصرف بنزین ایران از ابتدای سال جاری تا ۲۸ آبان ماه ۸۱ میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد داشته است.
برنامه‌نویسان و کاربران با ممنوعیت "ویز" چه می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: هرچند بهترین راه برای تشویق کاربران به استفاده از تولیدات داخلی، روش‌های سلبی نیست اما بار دیگر با ممنوعیت استفاده از نرم‌افزار «ویز»، فضا برای تولیدکنندگان داخلی فراهم شده که تولیدات خود را با حل نقایص به کاربران ایرانی عرضه کنند.
وعده ساخت ساختمان پلاسکو به سبک و سیاق سابق
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف ایران ضمن انتقاد نسبت به اینکه پس از گذشت ۱۱ ماه هنوز مشکلات پلاسکو حل نشده است، اعلام کرد که قرار شده مجوز ساخت ساختمان پلاسکو به سبک و سیاق سابق صادر شود.
هزینه ایجاد یک شغل صنعتی چقدر است؟
پایگاه خبری راد: رییس اتاق تعاون ایران می‌گوید تنها بخش اقتصادی ایران که می‌تواند به اشتغال پایدار کمک کند، بخش تعاون است. او ایجاد شغل در بخش تعاون را کم هزینه دانست و هزینه ایجاد هر شغلی صنعتی را ۱۰۰ تا۳۰۰ میلیون تومان ذکر کرد.
شورای رقابت بلای جانی خودروساز و قطعه ساز ایرانی
پایگاه خبری راد: شورای رقابت برای مدیریت کار باید ورودی های صنعت خودرو را مدیریت نماید در حالی که شورای رقابت دست شرکت هایی مثل فولاد مبارکه را باز گذاشته است و فولاد مبارکه قیمت فولاد را با توجه به کشش بازار تغییر می دهد.
بحران شرم‌آوری که خار چشم گردشگری ایران شده
پایگاه خبری راد: پروژه سرویس‌های بهداشتی بیشتر از ۱۵ سال است که در ایران به شوخی گرفته شده، از همان موقع که اسفندیار رحیم مشایی، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود و از ساخت «یک هزار سرویس بهداشتی در هر ۲۵ کیلومتر از جاده‌های ایران و سرویس‌های فوق‌العاده پاکیزه‌ای که اگر عسل روی کف آن ریخته شود، از خوردن آن منصرف نمی‌شوید»، سخن گفت.
اتوبوس‌هایی که با قهوه کار می‌کنند!
پایگاه خبری راد: لندن برای مبارزه با آلودگی هوا تصمیم دارد اتوبوس‌هایی بسازد که سوخت آنها قهوه باشد. عشق لندنی‌ها به قهوه می‌تواند سوخت یک سوم شبکه اتوبوس‌رانی پایتخت را تامین کند.
حاضران و غایبان نمایشگاه خودروی تهران را بشناسید
پایگاه خبری راد: کمتر از یک هفته به آغاز بزرگترین رویداد خودرویی کشور در پایتخت مانده است و حضور برندهای معتبر خودرویی از سراسر جهان در این مهم قطعی به نظر می رسد.