09:45 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
قیمت خودروهای داخلی به روز شد
پایگاه خبری راد: این هفته قیمت یک مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافت.
پیام رسان داخلی و واکنش ها
پایگاه خبری راد: موضوع پیام‌رسان‌ها از آن دسته مباحثی است که در اشکال و چارچوب‌های بسیار متنوعی می‌تواند ارایه شود و تنها به "تلگرام" یا "اینستاگرام" محدود نمی‌شود. پیام‌رسان‌های بومی می‌توانند در چارچوبی متفاوت وارد عرصه رقابت با خارجی‌ها شوند.
قیمت سکه و ارز در آخرین روز هفته
پایگاه خبری راد: در بازار امروز - پنجشنبه - دلار آمریکا به ۴۱۲۶ تومان رسیده است و سکه تمام یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود که تا حدودی نسبت به روز قبل کاهش قیمت داشته است.
سهم صنایع در آلودگی هوای تهران کمتر از ۱۰ درصد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران سهم صنایع در میزان آلودگی هوای تهران را کمتر از ۱۰ درصد دانست.
۲۳ هزار واحد اقتصادی به چرخه تولید برگشتند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از اختصاص ۱۰ هزار میلیاد تومان برای بازسازی و نوسازی صنایع خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۳ هزار واحد تولیدی در حوزه کشاورزی و صنعت و معدن به مدار تولید برگشتند.
بازدید شبانه آقای مدیر عامل
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در اولین روز کاری خود با حضور در شیفت دوم خطوط تولید سایپا از نزدیک با کارگران دیدار و گفتگو کرد.
 رونمایی از قوی ترین «کامیون» ایران
پایگاه خبری راد: شرکت سایپادیزل نماینده انحصاری ولوو تراکس سوئد در کشور، از پر قدرت ترین کامیون کشنده ایران در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران رونمایی خواهد کرد.
رونمایی از ربات جدید «تویوتا»
پایگاه خبری راد: کمپانی تویوتا و بخش فناوری‌های پیشرفته این شرکت از ربات جدید خود با نام "T-HR3" رونمایی کرد.
ما مخالف خودکفایی و ممنوعیت واردات گندم نیستیم
پایگاه خبری راد- رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی ایران اعلام کرد: هیچ کس از خودکفایی گندم و ممنوعیت واردات آن ناراحت نمی‌شود اما مسئله این است که کیفیت گندم خریداری شده از طریق مدیریت و اختلاط درست، تامین شود و فرایند خرید تضمینی گندم از طریق تغییر جدول پاکی باید اصلاح شود.
دستور ۲ سال استمهال وام "مسکن مهر" برای زلزله زدگان
پایگاه خبری راد:وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر اسلام آباد غرب گفت: دستور دو سال استمهال تسهیلات واحدهای مسکن مهر را دادم.