08:38 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
حمایت کمیته وزیران اوپک و غیراوپک از تمدید توافق کاهش تولید
پایگاه خبری راد: شش وزیر عضو کمیته مشترک اوپک و غیراوپک شامل عربستان سعودی و روسیه چهارشنبه شب پیش از نشست رسمی اوپک در وین دیدار کرده و تمدید کاهش تولید تا پایان سال ۲۰۱۸ را توصیه کردند.
بی‌ثمر بودن چشم‌اندازهای"کاهش نرخ بیکاری" با تداوم روند نزولی جمعیت روستایی
پایگاه خبری راد: یک عضو هیئت رئیسه مجلس روند نزولی جمعیت روستایی در ایران را نگران‌کننده دانست و با مقایسه جمعیت روستایی ۲۵ درصدی ایران با متوسط ۴۶ درصدی آن در جهان گفت: با تداوم روند نزولی جمعیت روستایی در کشور نمی‌توان امیدی به کاهش نرخ بیکاری در ایران داشت.
قیمت انواع سکه و ارز
پایگاه خبری راد: دلار آمریکا با روند صعودی نسبت به روز گذشته ۴۱۳۴ تومان در بازار پنجشنبه – عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۳۷۶ هزار تومان قیمت دارد.
بورس تهران در مواجهه با رشدی کم سابقه
پایگاه خبری راد: در هفته که گذشت دماسنج بورس تهران توانست با رشد کم سابقه در سال جاری تا قله ۱۹۱ هزار واحدی بالا رود اما در روز پایانی معاملات شاخص کل با ۱۰۰ واحد افت همراه شد برخی از کارشناسان معتقد اند افزایش قیمت کالاهای جهانی از عاملی است که رشد کم سابقه شاخص کل بورس را به دنبال داشته است.
فناوری شارژ کامل گوشی تنها در 12 دقیقه
پایگاه خبری راد: متخصصان موسسه تحقیقاتی SAIT وابسته به شرکت سامسونگ ، از ساخت نوعی باتری جدید خبر دادند که کاربران قادر خواهند بود تنها در 12 دقیقه باتری گوشی هوشمند خود را شارژ کنند.
فیس بوک مطالب مربوط به خودکشی را شناسایی می‌کند
پایگاه خبری راد: شبکه اجتماعی فیس بوک با توسعه یک فناوری هوش مصنوعی تصمیم گرفته است مطالب مربوط به خودکشی را شناسایی کرده و بدین ترتیب از خودکشی کاربران بویژه جوانان جلوگیری کند.
رشد بخش مسکن در ۷ ماهه نخست امسال
پایگاه خبری راد: رشد ۶.۲ درصدی بخش مسکن در هفت ماهه نخست سال جاری، ادعای رییس جمهور مبنی بر اینکه بخش مسکن از رکود خارج شده را تایید می کند.
حمایت عراق از تمدید ۹ ماهه توافق نفتی اوپک
پایگاه خبری راد: وزیر نفت عراق درخواست خود برای تمدید توافق کاهش تولید نفت جهانی را تکرار و اعلام کرد این توافق به بازبینی میان مدت، نیاز نخواهد داشت.
هدف گذاری ۵۳ میلیارد دلاری صادرات کالا در سال ۹۶
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر نوسازی سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد: برای افزایش میزان صادرات باید روندها تغییر یابد.