02:09 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
تاکید سه عضو کمیسیون حقوقی مجلس بر شکست انحصار در اشتغال به وکالت
پایگاه خبری راد: سه عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر لزوم شکست انحصار پذیرش وکلا از طریق آزمون وکالت به این موضوع اشاره کردند که به دلیل وجود بحران برای آینده شغلی فارغ‌التحصیلان رشته حقوق باید شرایطی فراهم شود تا آنها بتوانند آزادانه به کار وکالت بپردازند نه اینکه تنها چند تست در آزمون وکالت صلاحیت آنها را مشخص کند.
فارغ‌التحصیلان مشاور تعاونی‌ها می‌شوند
پایگاه خبری راد: با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اتاق تعاون ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) فارغ‌التحصیلان توانمند دانشگاه برای انجام خدمات مشاوره‌ای و فنی شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی به اتاق تعاون ایران معرفی می‌شوند.
ایده‌ای جدید برای جلوگیری از سرک کشیدن افراد به گوشی دیگران
پایگاه خبری راد: گوگل قصد دارد به منظور جلوگیری از سرک کشیدن افراد بر گوشی دیگران، یک فناوری مجهز به هوش مصنوعی را معرفی و عرضه کند تا کاربران بتوانند با بهره‌مندی از آن، به‌راحتی از گوشی خود در اماکن عمومی استفاده کنند.
انعقاد ۳ قرارداد فاینانس با حجم ۹.۵میلیارد یورو
پایگاه خبری راد: حوزه ارزی و بین‌­الملل بانک ملی ایران طی ۱۰۰ روز گذشته اقدامات مهمی مانند مشارکت در سه قرارداد تامین مالی خارجی (فاینانس) با حجم ۹.۵ میلیارد یورو، اتصال شعبه پاریس به سیستم‌های پرداخت یکپارچه (SEPA) و سیستم پرداخت آنی (TARGET۲) و نیز توسعه روابط کارگزاری در آمریکای‌جنوبی را شاهد بود.
باروری کل ایران افزایش یافت
پایگاه خبری راد: براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ١٣٩٥ «میزان باروری کل ایران» رقمی برابر با ۲.۰۱ فرزند محاسبه شد. این شاخص براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ١٣٩٠ برابر ۱.۸ فرزند محاسبه شده بود.
ارزش صادرات فرش ایران در ۵ ماهه امسال چقدر بود؟
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعاونی‌های تولیدی وزارت کار ارزش صادرات فرش دستباف ایران در پنج ماهه امسال را ۱۲۰ میلیون دلار ذکر کرد.
توصیه‌هایی برای جلوگیری از هک تصاویر موبایل
پایگاه خبری راد: اگر علاقمند به عکاسی با تلفن شخصی خودتان هستید و نمی‌خواهید اطلاعات موقعیتی شما توسط عکس گرفته شده منتشر شود، حتماً گزینه‌های مربوط به GPS Camera را غیرفعال کنید.
بودجه ۹۷ براساس عملکرد دستگاه‌ها به آنها تعلق می‌گیرد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه امسال بودجه براساس عملکرد دستگاه‌ها به آن‌ها تعلق می‌گیرد، گفت: دستگاه‌ها و نهادها و بخش‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند باید کارکردهایشان را در زمینه‌های مختلف ارائه دهند و بر اساس کارکردها و برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند و مبلغی که برای اجرای برنامه‌ها ارائه شده، بودجه دریافت خواهند کرد.
انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار می‌شود
پایگاه خبری راد: دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با تشریح سازوکار انتخاب رئیس کشوری این سازمان توسط رئیس جمهور از برگزاری انتخابات این سازمان در 23 آذر ماه سال جاری خبر داد.
بازار خانه‌های پرفروش تهران + جدول
پایگاه خبری راد: معاملات واحدهای ۶۰ تا ۷۰ متر که عنوان پرفروش ترین خانه‌های تهران را به خود اختصاص داده‌اند بیشتر در مناطق مرکزی و جنوبی تهران انجام شده است.