08:43 | جمعه 7 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
رشد ۲۶ درصدی بیمه عمر در ۱۰ سال
پایگاه خبری راد: مدیر عامل بیمه البرز می‌گوید در ده سال اخیر بیمه‌های عمر حدود ۲۶ درصد رشد کردند و امروز سهم بیمه‌های عمر به در پرتفوی بیمه به بیش از ۱۳.۵ درصد رسیده است.
اعلام آمادگی مجاری‌ها برای همکاری بانکی با ایران
پایگاه خبری راد: وزیر اقتصاد مجارستان می‌گوید مجارستان برای ایجاد و توسعه همکاری در زمینه‌های ساخت برج‌های خنک‌کننده نیروگاه‌ها، ساخت اتوبوس برقی، داروسازی، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاه‌های سیار در زمینه بیولوژیک، خطوط هوایی، جهانگردی و همکاری‌های بانکی با ایران آمادگی دارد.
حساب بانکی چه کسانی در ترکیه، امارات و انگلیس بسته شد؟
پایگاه خبری راد: روسای اتاق‌های مشترک بازرگانی اعلام کردند در پی مقررات جدید شفافیت نقل و انتقالات مالی سازمان FATF حساب بانکی ایرانیان غیرمقیم در کشورهای ترکیه، امارات و انگلیس بسته شده است.
گزارشی از برگزاری دهمین کنفرانس دکو2017
پایگاه خبری راد: دهمین کنفرانس بین‌المللی تجارت مبلمان، طراحی، هنر دکوراسیون و صنایع وابسته (دکو 2017) در یکشنبه 12 آذرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور مسئولان دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
افزایش ۲.۵ برابری اعتبارات سیستان و بلوچستان در دولت یازدهم
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و سخنگوی دولت گفت: در چهار سال دولت یازدهم اعتبارات استان برای توسعه ۲.۵ برابر افزایش پیدا کرده است.
اثر آنی تسهیلات جدید بر بازار مسکن
پایگاه خبری راد: بانک مسکن خبر داده که فعالان بازار مسکن از افزایش ورود متقاضیان جدید به بازار مسکن برای خرید واحدهای مسکونی «کوچک» و «متوسط متراژ» خبر داده‌اند.
ایجاد ۳۰ هزار شغل در حوزه فناوری در سال جاری/ضرورت همکاری دانشگاه‌ها و پارک‌های فناوری
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم در آیین تجلیل از پژوهشگران برگزیده استان یزد، گفت: با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده در کشور، در سال جاری ۳۰ هزار شغل در حوزه فناوری ایجاد شده است.
چگونگی پرداخت وام‌های معدنی اعلام شد
پایگاه خبری راد: در حالی که بعد از حوادثی که در معادن زغال‌سنگ از جمله معدن زغال‌سنگ یورت رخ داد، وزیر صنعت، معدن و تجارت از صندوق بیمه سرمایه‌گذاری‌ فعالیت‌های معدنی خواست تا در تسهیلات‌دهی به معادن، معادن زغال‌سنگ را در اولویت قرار دهد. اما مدیرعامل این صندوق معتقد است که عملا اولویت‌بندی معادن برای دریافت تسهیلات با وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
استفاده نادرست از تکنولوژی یک پدیده شوم برای آب‌های زیرزمینی است
پایگاه خبری راد: رییس اداره منابع آب حوزه مرکزی شرکت آب منطقه‌ای یزد دستگاه‌های آب شیرین‌کن را مصداق بارزی از استفاده نادرست از تکنولوژی و آن را یک پدیده شوم در راستای نابودی آب‌های زیرزمینی خواند.
تصویب اصلاحات مالیاتی در سنای آمریکا
پایگاه خبری راد: سنای آمریکا لایحه اصلاح مالیاتی را تصویب کرد و دونالد ترامپ و جمهوریخواهان را یک گام دیگر در رسیدن به هدف خود برای کاهش مالیات افراد ثروتمند و شرکت‌ها نزدیک کرد.