03:28 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
استقبال کم کشاورزان یزدی از نظام‌های صنفی کارهای کشاورزی
پابگاه خبری راد: مدیر تعاون روستایی استان یزد با اشاره به رشد 12 درصدی عضویت بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان در نظام‌های صنفی کارهای کشاورزی استان در سال گذشته، گفت: با این وجود استقبال بهره‌برداران یزدی اندک و در حود د 17 درصد مجموع آنهاست.
جدیدترین قیمت‌ انواع کولر آبی
پایگاه خبری راد: کولرهای آبی در کوچکترین اندازه ۲۵۰ هزار تومان و در بزرگترین حجم با پوشال سلولزی سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارند. همچنین کولرهای گازی و اسپیلت‌ها بسته به برند و ظرفیت سرمایش و گرمایش‌شان از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تا بیش از هفت میلیون تومان فروخته می‌شوند.
بورس وال استریت معاملات هفتگی را با کاهش به پایان رساند
پایگاه خبری راد: بورس وال استریت معاملات هفته را با عملکردی بی زرق و برق به پایان رساند و عدم قطعیت نتیجه مذاکرات تجاری بین آمریکا و چین بر روی نمادهای مختلف سنگینی کرد.
پرداخت بخشی از مطالبات چایکاران
پایگاه خبری راد: امروز بخشی از مطالبات به حساب چایکاران واریز شد.
افزایش قیمت خودرو مدیران خودروساز را به کمیسیون صنایع مجلس کشاند
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس منشاء افزایش ۱۰ میلیون تومانی قیمت خودرو را نوسانات نرخ ارز، افزایش قیمت مواد اولیه تولید، افزایش قیمت خودروهای وارداتی و آثار تورمی ناشی از آن و تنوع آپشن خودروها دانست و از حضور مدیران شرکتهای خودروسازی و معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه فردا یکشنبه این کمیسیون خبر داد.
احتمال صعود نفت به ۱۰۰ دلار پس از شکستن قیمت ۸۰ دلار
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه به دلیل نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به روند رشد بی‌رویه تولید امریکا با وجود انتظار برای اختلال در عرضه نفت در خاورمیانه در قیمت پایین‌تری بسته شد، اما برای کل هفته افزایش ثبت کرد.
هرمس به همکاری با ایران ادامه خواهد داد
پایگاه خبری راد: با وجود تصمیم دونالد ترامپ- رئیس جمهور آمریکا- برای خروج از توافق هسته ای با تهران، شرکت بیمه ضمانت صادرات " اویلر هرمس" اعلام کرد این موسسه از سال ۲۰۱۶ صادرات به ایران به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو را تضمین کرده است و این برنامه اکنون نیز پابرجاست و شرکت ها هنوز می توانند برای ضمانت نامه درخواست کنند.
خسارت ٢۰ تا ۱۰۰ درصدی قنوات اردکان بر اثر سیل
پایگاه خبری راد: فرماندار اردکان از تخریب 500 کیلومتر جاده‌های بین مزارع و خسارت گاهاً تا 100 درصدی قنوات این شهرستان در اثر وقوع سیل‌های متعدد در طی دو ماه گذشته خبر داد.
خودروی برقی تسلا ۳ باز هم رکوردشکنی کرد
پایگاه خبری راد: خودروی برقی تسلا مدل ۳ به رکورد جدیدی در پیمایش مسافت معادل ۸۳۰ کیلومتر دست یافته است.
لزوم دریافت رده‌بندی سنی برای بازی‌های موبایلی از 20 خرداد
پایگاه خبری راد: رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاکید کرد: از این پس بازی‌های موبایلی برای انتشار در کلیه‌ی فروشگاه‌ها، باید دارای رده‌بندی سنی و قابل رویت برای مردم باشند.