10:52 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
 ۳ برابر مخارج ارزی درآمد داریم
پایگاه خبری راد: یحیی آل‌اسحاق با بیان اینکه ۳ برابر مخارج ارزی درآمد داریم، گفت: دنیای اقتصاد در دست عده معدودی نیست که با خروج آمریکا از برجام لطمه بخوریم.
خودروسازان فرانسوی در ایران می‌مانند؟
پایگاه خبری راد: شرکت‌های خودروساز فرانسوی حاضر در ایران در شرایطی اعلام کردند تابع مقررات اتحادیه اروپا برای تداوم همکاری با خودروسازان ایرانی هستند که پنج‌شنبه گذشته رئیس‌جمهور این کشور اظهار کرد اتحادیه اروپا فعالیت شرکت‌های خارجی در ایران را با وجود بازگشت تحریم‌ها تضمین خواهد کرد.
پیکاپ جدید FAW با ظاهر فورد اکسپلورر رونمایی شد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی FAW در جدیدترین اقدام خود، یک پیکاپ درشت هیکل با ظاهری جذاب رونمایی کرده است، اما با الگوبرداری زیادی که از محصولات شرکت خودروسازی فورد انجام داده است.
اجحاف در حق گندمکاران/ ثابت ماندن قیمت خرید تضمینی با وجود تورم
پایگاه خبری راد: رئیس بنیاد توانمندسازی گندمکاران ایران با اشاره به اجحاف در حق گندمکاران، گفت: با توجه به گرانی و تورم اما امسال قیمت خرید تضمینی گندم در کشور هیچ افزایش قیمتی نداشت.
 مهم‌ترین دستاورد دولت، رشد و بالانس صادرات و واردات است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: کشور همچنان در بخش داخلی درگیر مشکلات اقتصادی است و عمده مساله اقتصاد در گام اول فساد است و در گام دوم اشتغال و فعالیت‌های اقتصادی است که هنوز درگیر چارچوب‌های اداری و آیین‌نامه‌ها است.
 چاپ نشدن ریال بدون پشتوانه مهمترین نقطه قوت دولت است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم سنقر در مجلس مهمترین نقطه قوت دولت دوازدهم را چاپ نکردن ریال بدون پشتوانه با وجود بحران کم پولی دانست.
فعالیت دنیلی در البرز ادامه دارد
پایگاه خبری راد: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خصوص خبر توقف همکاری شرکت دنیلی با ایران پس از خروج آمریکا از برجام گفت: فعالیت این شرکت در استان ادامه دارد.
فروش اطلاعات کاربران موبایل با یک حفره امنیتی
پایگاه خبری راد: بر اساس اعلام یک دانشجوی علوم کامپیوتر، اطلاعات مربوط به مکان جغرافیایی کاربران گوشی‌های هوشمند تحت تاثیر یک حفره امنیتی موجود در وب سایت شرکت LocationSmart افشا شده است.
تخلف در فروش محصولات سایپا، لغو نمایندگی را به همراه دارد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: چنانچه معلوم شود هر یک از نمایندگان رسمی ما در فروش محصولات این گروه خودروسازی تخلف کرده اند با آن ها برخورد جدی خواهد شد.
جزییات برگزاری نخستین نمایشگاه گاز در تهران
پایگاه خبری راد: اولین نمایشگاه صنعت گاز ایران در ۱۲ گروه تخصصی که کل زنجیره ارزش صنعت گاز را شامل می‌شود برگزار خواهد شد.