20:54 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
دشمن شکنندگی اجتماعی و تاب‌آوری جامعه را هدف قرار گرفته است
پایگاه خبری راد: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا و خروج از برجام گفت: دشمن شکنندگی اجنماعی و تاب آوری جامعه را مورد هدف قرار گرفته است.
مقصراصلی افزایش مصرف برق
پایگاه خبری راد: آژانس بین‌المللی انرژی رشد استفاده از دستگاه‌های تهویه مطبوع در ادارات و خانه‌ها را عامل اصلی رشد تقاضا برای برق در ۳۰ سال آینده اعلام کرد.
مهمترین اتفاق مغفول در بازار نفت
پایگاه خبری راد: دنیا در حال حاضر به نظاره تنشهای رو به رشد در خاورمیانه نشسته و تحلیلگران بازار نفت درباره میزان کاهش صادرات نفت ایران پس از اعمال مجدد تحریمهای آمریکا گمانه زنی می‌کنند.
چشم انداز مطلوب رشد اقتصادی اروپا
پایگاه خبری راد: سازمان ملل اعلام کرد انتظار دارد رشد اقتصادی اروپا برای سال جاری ۲.۱ درصد و برای سال آینده ۱.۹ درصد باشد.
کاهش تولید روس‌نفت به دلیل توافق اوپک
پایگاه خبری راد: تولید نفت و میعانات گازی شرکت روس‌نفت در سه ماهه نخست امسال به دلیل پیمان کاهش تولید روسیه با اوپک، ۱.۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.
قراردادهای نفتی و اقتصادی با اروپایی ها ادامه خواهد داشت
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد که به نظر نمی رسد که قراردادهای نفتی و اقتصادی با اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام تحت تاثیر قرار گیرد مگر آنکه برخی شرکت های اروپایی بخواهند به صورت محافظه کارانه موضع آمریکا را اجرا کنند.
اب معدنی را گرانتر از ۸۵۰ تومان نخرید / دردسر کمبود بطری برای تولید
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ضمن تاکید بر اینکه قیمت آب معدنی افزایش مجدد نداشته و هر بطری نیم لیتری نباید بیش از ۸۵۰ تومان باشد گفت: این صنعت برای تولید با کمبود بطری مواجه است.
احتمال استفاده اروپا از یورو در تجارت نفت با ایران
پایگاه خبری راد: خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از یک منبع دیپلماتیک گزارش داد اتحادیه اروپا سرگرم بررسی استفاده از یورو به جای دلار در تجارت نفت با ایران است.
کدام کشورها بیش از سایرین به افزایش قیمت دلار حساسند؟
پایگاه خبری راد: موسسه رتبه بندی " فیچ" اعلام کرد اوکراین، آرژانتین، ترکیه و برزیل کشورهایی هستند که بیش از سایر کشورها در مقابل افزایش قیمت دلار آسیب پذیرند.
مقایسه اسکناس های کاغذی و پلاستیکی با یکدیگر
پایگاه خبری راد: مقدونیه جدیدترین کشوری است که اعلام کرده است اسکناس های پلیمری را جایگزین اسکناس های کاغذی می کند.