22:13 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
جهان با پیام‌رسان‌های غیربومی چگونه برخورد می‌کند؟
پایگاه خبری راد: امروزه پیام‌رسان‌ها به یکی از بخش‌های ضروری زندگی تبدیل شده‌اند و کنار گذاشتن آن‌ها برای خیلی‌ها غیرقابل تصور است. به همین دلیل است حالا که موضوع محدودیت برخی پیام‌رسان‌های خارجی مطرح شده، همه جا از پیام‌رسان‌های جایگزین صحبت می‌شود.
ارسال بسته‌های پستی چقدر زمان می‌برد؟
پایگاه خبری راد: پست یک مرسوله بسته به این‌که برای ارسال آن از چه شیوه‌ای استفاده شود بین یک تا ۲۰ روز زمان نیاز دارد.
 فعالیت صنفی در بستر تلگرام ممنوع است
پایگاه خبری راد: معاون قضایی دادستان کل کشور می‌گوید در جلسه‌ای که در معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور برگزار شده، مقرر شده است که اگر واحدهای صنفی به فعالیت صنفی یا تبلیغاتی در تلگرام ادامه دهند، وزارت صنعت و مراجع صنفی اقدامات قانونی لازم را بعمل آورند.
رشد اقتصادی آسیای مرکزی و قفقاز پایین تر از متوسط جهانی خواهد بود
پایگاه خبری راد: صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد با وجود افزایش سرمایه گذاری‌ها در آذربایجان و افزایش بهای نفت، رشد اقتصادی این منطقه در سال 2018 زیر 4 درصد خواهد بود.
چرا فرودگاه‌های ایران به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود؟
پایگاه خبری راد: معاون فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها معتقد است: مشخص نبودن دقیق آینده سرمایه‌ گذاری‌ در فرودگاه‌ها و میزان سودآوری آنها اصلی‌ترین دلیل بخش خصوصی در تردید نسبت به ورود به این مجموعه‌هاست.
تمام گره بانک‌ها تحریم نیست
پایگاه خبری راد: خروج آمریکا از برجام و تهدید برای برگرداندن تحریم‌ها در حالی روابط بین‌المللل بانک‌ها را می‌تواند بار دیگر تحت الشعاع قرار دهد و عاملی برای عقب‌نشینی بانک‌های خارجی در برقراری ارتباط با بانک‌های ایرانی باشد که در این بین برخی کارشناسان و پژوهشگران معتقدند که بخش قابل توجهی از مشکلات برقراری روابط کارگزاری بانک‌های ایرانی می‌تواند ناشی از علل غیرتحریمی باشد.
سکه نزولی شد
پایگاه خبری راد: بازار سکه در هفته گذشته با نوساناتی همراه بود به طوری که مقایسه قیمت سکه تمام در ابتدا و انتهای هفته نشان از افت ۱۱۰ هزار تومانی قیمت سکه است.
استقبال نخست‌وزیر سوریه از مشارکت شرکت‌های ایرانی در بازسازی سوریه در دیدار با آخوندی
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی کشورمان با نخست وزیر سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.
مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت نفت کدامند؟
پایگاه خبری راد: پس از اقدام رییس جمهور آمریکا در خروج از برجام، گمانه زنی ها درباره اینکه چه اتفاقی برای بازار نفت روی خواهد داد، ادامه دارد.
۲۵ درصد مشترکان کشور نگران خاموشی نباشند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: با اقداماتی که برای جلوگیری از خاموشی صورت گرفته می‌توان اعلام کرد که در حوزه تهران، قم و البرز که ۲۵ درصد کل مشترکان کشور نیز در این حوزه هستند نگرانی برای خاموشی وجود ندارد، چرا که هیچ‌گونه خاموشی برنامه‌ریزی‌ نشده‌ای در این سه حوزه پیش بینی نمی‌شود.