11:03 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
بیش از ۹۰۰۰ دانشجو در نوبت دریافت ارز/ پرداخت سومین دوره ارز دانشجویی از ۸ خرداد
پایگاه خبری راد: رییس سامان امور دانشجویان وزارت علوم از قرار گرفتن بیش از ۹۰۰۰ دانشجو در نوبت دریافت ارز مورد نیاز خبر داد و گفت: مشکل تامین ارز دانشجویان دوره کارشناسی مشغول به تحصیل در خارج از کشور نیز به زودی رفع خواهد شد.
رقابت اپل با آمازون جدی‌تر می‌شود؟
پایگاه خبری راد: اپل با افزایش میزان عرضه اسپیکرهای هوشمند خود، می‌خواهد به‌طور جدی با رقیبش یعنی شرکت آمازون وارد رقابت شود.
خودروسازان فرانسوی در ایران ماندنی شدند
پایگاه خبری راد: برایند اخبار منتشر شده در روزهای اخیر نشان می‌دهد که علی‌رغم خروج آمریکا از برجام، خودروسازان فرانسوی در ایران مانده و به همکاری با خودروسازان ایرانی ادامه خواهند داد.
چرا اتباع بیگانه باید ساماندهی شوند؟
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار دلیل عدم ساماندهی اتباع بیگانه در کشور را جدی نبودن و ناهماهنگی میان دستگاه‌های مسئول در این زمینه دانست.
نخستین مرکز اختصاصی تست درایو «تویوتا» و «رنو» در ایران افتتاح شد + جزئیات
پایگاه خبری راد: هلدینگ ناصح که با شرکت های نگین خودرو، ایرتویا و آرین خودرو پارس به عنوان نمایندگان رنو، تویوتا و جیلی در ایران شناخته می شود، از جدیدترین طرح خود در بازار ایران رونمایی کرد.
شرایط فروش جیلی GC6 اکسلنت اعلام شد + قیمت و جزئیات
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازان بم شرایط فروش جیلی GC6 مدل اکسلنت را اعلام کرد.
شهر نساجی که خسته است!
پایگاه خبری راد: واردات 16 متری پارچه به ازای مصرف سالانه هر ایرانی که 14 متر است یقینا بر بازار تولید داخل تاثیر مخرب گذاشته و این صنعت به سوی نابودی پیش می‌رود.
ایران می‌تواند پس از برجام فروش نفت را مدیریت کند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران قادر است در سخت‌ترین شرایط مسائل خود را در رابطه با فروش نفت و سایر موضوعات مدیریت کند.
مترو پرند در انتظار حمایت دولت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل مترو تهران از تکمیل مترو پرند در صورت حمایت دولت خبر داد.
ساعت کار نانوایی ها در ماه رمضان
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه نانوایان سنتی اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تامین نان مورد نیاز روزه داران در ماه رمضان وجود ندارد و ساعات پخت نان به گونه ای برنامه ریزی شده که همواره نان داغ در دسترس مردم باشد.