05:39 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
تولید گل با دست و پای شکسته
پایگاه خبری راد: واردات بی رویه انواع بذر و گل و گیاه مشکلاتی است که تولیدکنندگان گل و گیاه مازندران با آن دست و پنجه نرم می کنند و همین امر باعث شده تا حس رقابت در این حوزه کم رنگ شده و اشتغال زایی به میزان بالایی کاهش یابد.
با قابلیت جدید جی‌میل دیگران را تگ کنید
پایگاه خبری راد: سرویس پست الکترونیکی گوگل معروف به جی‌میل، به تازگی امکان ذکر نام کاربری افراد (mention) کردن را به پلت‌فرم خود افزوده است تا کاربران بتوانند نام‌های مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند.
ناگفته‌ها و جزئیاتی از پرونده دکل‌های نفتی گمشده
پایگاه خبری راد: در میان انبوه اخباری که از مفاسد گوناگون اقتصادی در دولت نهم و دهم در سال‌های اخیر منتشر شده است، گم شدن یک دکل نفتی خبری نیست که بشود به راحتی از کنارش عبور کرد. دکلی با هزار تن وزن و کلی تجهیزات طبق اسناد و مدارک با پرداخت۸۷میلیون دلار خریداری شد اما هرگز وارد ایران نشد.
تولید ۲ وانت متوقف شد
پایگاه خبری راد: فروردین ماه امسال تولید دو مدل وانت در خودروسازان داخلی متوقف شد.
نرخ بیکاری کشورهای سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اعلام شد
پایگاه خبری راد: نرخ بیکاری کشورهای سازمان توسعه و همکاری اقتصادی بدون تغییر نسبت به ماه گذشته و در سطح ۵.۴ درصد باقی ماند.
انتقاد از افزایش بدون هماهنگی قیمت آرد
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان بر غیر منطقی بودن افزایش قیمت در حوزه غلات و از جمله گندم تاکید کرد.
صنعت قطعه‌سازی باید احیا شود
پایگاه خبری راد: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: در شرایط پسابرجام صنعت خودرو به خوبی از شرایط موجود بهره گرفته و همکاری با خودروسازان بین‌المللی را آغاز کرد اما صنعت قطعه‌سازی هنوز آن طور که باید با شرایط جدید همراه نشده است.
نوسانی که تولیدکننده با گوشت و پوست خود احساس کرد
پایگاه خبری راد: نرخ ارز یکی از عوامل تعیین کننده در رشد اقتصادی هر کشوری به‌شمار می‌آید و در کشورهایی که ارز از ثبات قابل قبولی برخوردار است، دغدغه سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برای فعالیت‌ها به حداقل می‌رسد.
کارنامه حوزه ICT کشور طی۷ ماهه دولت دوازدهم
پایگاه خبری راد: راه‌اندازی دولت همراه به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های دولت الکترونیک اعلام و از اپلیکیشن دولت همراه رونمایی شد تا ارتباط مردم با دولت به صورت اختصاصی شود و ضمن ارتباط با دستگاه‌ها، همه اطلاعات را تجمیع شده داشته باشیم.
سازمان محیط زیست فرصت محدود جذب نیرو را نسوزاند
پایگاه خبری راد: با توجه به اعتراض جمعی از فارغ‌التحصیلان بیکار رشته محیط زیست به روند جذب نیرو در سازمان حفاظت محیط زیست، معاون پیشین سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها نباید فرصت محدود جذب نیرو را بسوزانند، اظهار کرد: سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان حفاظت محیط زیست باید دلایل جذب نیرو از رشته‌های غیرمرتبط با محیط زیست را تشریح کنند.