05:20 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
دلیل افزایش دو برابری قیمت عینک
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان عینک گفت: شرایط بازار به گونه‌ای است که مواد مصرفی و لوازم‌ جانبی عینک کم شده و تا دو برابر افزایش قیمت را تجربه کرده است.
سنگین‌تر شدن جریمه به‌کارگیری اتباع غیرمجاز
پایگاه خبری راد: رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با هشدار نسبت به پیامدهای ورود مهاجران غیرقانونی،‌ گرفتن وجه از اتباع خارجی غیرمجاز و صدور کارت اشتغال برای آن‌ها را اشتباه محض دانست و گفت: مجازات و جریمه به کارگیری اتباع غیرمجاز باید سنگین‌تر شود.
قارچ "کوهستان و ارگانیک" نخورید!
پایگاه خبری راد: درپی انتشار اخباری مبنی بر مسمومیت و مرگ برخی شهروندان به دلیل مصرف قارچ، رئیس تعاونی تولیدکنندگان قارچ‌های خوراکی اعلام کرد: این مسمومیت ربطی به مصرف قارچ‌های خوراکی ندارد؛ چرا که روی آنها نظارت کافی صورت می‌گیرد و هیچ مشکلی در این زمینه نیست اما باید به مردم گفت که قارچ را در مراتع یا خیابان‌ها به اسم "قارچ کوهستانی و ارگانیک" خریداری و مصرف نکنند.
۹۰درصد سود در انتظار سهامداران سرمایه گذاری امید
پایگاه خبری راد: در مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۶ شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید مقرر شد ۹۰درصد سود سهام به سهامداران خرد پرداخت شود.
مسکن مهر نود و هشتی می‌شود؟!
پایگاه خبری راد: با وجود آن‌که قرار بود پروژه مسکن مهر در سال ۱۳۹۶ به اتمام برسد، پایین بودن سرعت ارایه خدمات و زیرساخت‌ها این طرح را به سال ۱۳۹۷ کشاند و بیم آن می‌رود که کار تعداد اندکی از واحدهای نیمه‌کاره به سال ۱۳۹۸ کشیده شود.
ارز صادراتی‌مان را ۴۲۰۰ به دولت بدهیم و خودمان ۶۲۰۰ بخریم؟!
پایگاه خبری راد: برخی اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف در نشستی خبری به انتقاد از برخی شرایط فعلی که منجر به توقف صادرات می‌شود، پرداختند.
اظهارات رییس صداوسیما درباره حمایت از کالای ایرانی
پایگاه خبری راد: رییس سازمان صداوسیما با تاکید بر اینکه این رسانه حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه کار خود قرار داده است، گفت: رسانه ملی، رسانه توسعه‌محور و پیشرفت‌مدار است و در خدمت همه نهادها در راستای حمایت از تولید ملی است.
اختلالات اینترنت به‌دلیل فیلترینگ تلگرام است
پایگاه خبری راد: رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که اختلالات اینترنت که این روزها شاهدیم به دلیل اعمال فیلترینگ تلگرام است.
اجلاس هم‌اندیشی صنعت میکروالکترونیک کشور برگزار می‌شود
پایگاه خبری راد: اجلاس هم‌اندیشی صنعت میکروالکترونیک کشور، تیرماه امسال به همت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک برگزار می‌شود.
۶ وزیر و ۲ نماینده مجلس خواستار رفع فیلتر توئیتر شدند
پایگاه خبری راد: شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.