11:01 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
سال‌های سختی که بر کارفرمایان گذشت
در سالهای گذشته برخی از بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی،‌ سخت‌ترین شرایط اقتصادی را تجربه کردند و به دلیل شرایط پایگاه خبری راد: حاکم بر اقتصاد، رکود و تورم، تحریم‌های خارجی، نبود نقدینگی، افزایش هزینه‌ها، ناتوانی در پرداخت حقوق و دستمزد و عدم تامین مواد اولیه قادر به پرداخت حقوق و دستمزد و حق بیمه‌ کارگران خود نبودند. این امر تعطیلی برخی از بنگاه‌ها، اخراج و ریزش نیروهای کار و عدم پرداخت بدهی کارفرمایان به سازمان تامین اجتماعی را رقم زد و این سازمان را بر آن داشت تا برای وصول بدهی خود و بازگرداندن رونق به کارخانه‌ها، تصمیماتی در بحث بخشودگی جرایم کارفرمایان اتخاذ کند.
چرا بسته‌های اینترنتی زود تمام می‌شود؟
پایگاه خبری راد: برخی کاربران گله دارند که چرا حجم اینترنت ما زود تمام می شود؟ کارشناسان راهکارهایی پیشنهاد می‌کنند که می‌توان از آن‌ها برای مدیریت و کنترل مصرف اینترنت همراه استفاده کرد.
قراردادهای انتقال دانش و فناوری تولید بذر به بخش خصوصی امضا شد
پایگاه خبری راد: معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور طی سفر امروز خود به استان البرز با حضور در مراسم امضای قراردادهای انتقال دانش و فناوری تولید بذر به بخش خصوصی گفت: رونق بخش کشاورزی با ایجاد سازوکار انتقال تحقیقات مرز دانش به بخش خصوصی محقق می شود.
بررسی اصلاح قانون سازمان مهندسی کشاورزی در کمیسیون کشاورزی
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از بررسی اصلاح قانون سازمان نظام مهندسی کشاورزی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
بررسی احکام 35 و 36 قانون برنامه ششم توسعه در کمیسیون انرژی
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی احکام 35 و 36 قانون برنامه ششم توسعه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
خبر امیدوارکننده فرانسه برای فعالیت توتال در ایران
پایگاه خبری راد: وزیر دارایی فرانسه گفت کشورش در حال بررسی این موضوع است که آیا اتحادیه اروپا می تواند زیان شرکتهای اروپایی که بابت فعالیت در ایران از سوی آمریکا جریمه می شوند را جبران کند.
با این روند به زمان‌بندی بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نمی‌رسیم
پایگاه خبری راد: معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور گفت: اگر بانک‌ها روند پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان استان کرمانشاه را تسریع نکنند، به زمان تعیین شده برای پایان بازسازی نمی‌رسیم.
میلیاردرها به پول می‌رسند
پایگاه خبری راد: بعد از مدت‌ها انتظار برای سپرده‌گذاران کلان موسسات اعتباری غیرمجاز ظاهرا قرار است به زودی برای این بخش از سپرده‌گذاران که در مجموع ارقام سنگینی را در موسسات سرمایه‌گذاری کرده بودند، تصمیم‌گیری شده و تعیین تکلیف شوند.
قارچ‌های مشکوکی که بلای جان دوستدارانشان شدند
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 71 نفر در استان بر اثر مصرف قارچ خودرو که در طبیعت بدنبال بارشهای بهاری رشد کرده اند، دچار مسمومیت شده‌اند.
۴۰ درصد بیکاران، فارغ التحصیلان دانشگاهی‌اند
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که به دلیل مهارت محور نبودن سیستم آموزشی کشور، ۴۰ درصد از خیل بیکاران را فاغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند.