06:53 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
تسهیلات جدید امارات برای جذب سرمایه‌گذار خارجی
پایگاه خبری راد: کابینه امارات اعلام کرد تسهیلات ویژه جدیدی را برای سرمایه‌گذاران و نیروی ماهر کار خارجی در نظر گرفته است.
راهکاری برای خروج ارز از خانه‌ها
پایگاه خبری راد: یک عضو هیئت علمی دانشگاه اظهار کرد: تاسیس بورس ارز در شرایط فعلی از اوجب واجبات است. از طریق این بورس می‌توان مقادیری از منابع ارزی نگهداری شده در منازل و حتی بانک‌های خارج از کشور را به سمت این بورس هدایت کرد.
طلا در مسیر ارزانی
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی به دنبال صعود ارزش دلار و افت تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند به عنوان دارایی مطمئن کاهش یافت.
صعود نفت برای رکوردزنی دوباره
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه که بازارها به خبر توافق چین و آمریکا برای کنار گذاشتن جنگ تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان واکنش نشان دادند، افزایش یافت.
اساسنامه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی ابلاغ شد
پایگاه خبری راد: اساسنامه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی از سوی معاون اول رییس‌جمهور در روزنامه رسمی کشور ابلاغ شد.
دوچرخه الکتریکی لامبورگینی در راه است
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی لامبورگینی با همکاری شرکت ایتال تکنولوژی، از دو مدل دوچرخه برقی و الکتریکی رونمایی کرد.
واکنش بازارهای مالی نسبت به شرایط موجود اقتصادی
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان این‌که در شرایط کاهش نرخ سود سپرده توسط بانک‌ها سرمایه‌ها ممکن است از یک حوزه به حوزه دیگری اما تحت اختیار بانک‌ها حرکت کند، گفت: تا زمانی که ما نتوانیم نرخ ارز را در کشور کنترل کنیم، باید هر آن انتظار تغییر رفتار مشتریان و بازیگران بازار سرمایه را داشته باشیم. به این صورت که این سرمایه‌ها ممکن است به بازار مسکن و یا حتی بازار خودرو برود.
اسپیکرهای هوشمند به نامِ بیتس، به کامِ اپل!
پایگاه خبری راد: بر اساس شایعات منتشر شده، اپل می‌خواهد اسپیکر هوشمند ارزان قیمت خود را تحت عنوان و برند بیتس (beats ) عرضه کند.
تعویق زمان عرضه عینک‌های واقعیت افزوده اپل
پایگاه خبری راد: رونمایی از عینک واقعیت افزوده اپل تا سال ۲۰۲۱ میلادی به تعویق افتاده است.
رکوردشکنی مایکروسافت وُرد برای اندروید
پایگاه خبری راد: نرم‌افزار مایکروسافت ورد مخصوص گوشی‌های اندرویدی ( Microsoft Word ) تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور دانلود و دریافت شده است.