12:19 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
حمایت وزیر دارایی فرانسه از تلاش اتحادیه اروپا برای مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه ایران
پایگاه خبری راد: وزیر دارایی فرانسه گفت: اتحادیه اروپا می‌تواند خسارت شرکت‌های اروپایی را که ممکن است به دلیل تجارت با ایران هدف تحریم‌های آمریکا قرار گیرند، جبران کند.
۹۹ درصد پوشاک چینی و امارتی قاچاقی به ایران می‌آید!
پایگاه خبری راد: عضو اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با توجه به آمار به ثبت رسیده در سازمان ملل و قیاس آن با آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که حدود ۹۹ درصد از پوشاک وارد شده به ایران از چین و امارات، قاچاق است.
رشد همراه با احتیاط قیمت‌ها در بورس تهران
پایگاه خبری راد: قیمت‌ سهام در بورس تهران امروز نیز با رشد مواجه شد؛ هر چند که این رشد، بسیار آرام و با احتیاط بود و نمی توانست برای سرمایه‌گذاران موقعیت سرمایه‌گذاری ویژه ای را فراهم کند.
کل بدهی ماشین سازی 50 میلیارد تومان است
پایگاه خبری راد: مالک جدید گروه ماشین‌سازی تبریز با بیان این‌که کل بدهی ماشین سازی 50 میلیارد تومان است، گفت: بنده پرداخت بدهی شرکت به ادارات برق، آب و گاز و سایر سازمان‌ها را در برنامه دارم.
کدام کشورها در حال کنار گذاشتن دلار از مبادلات خود هستند؟
پایگاه خبری راد: اتحادیه اروپا در واکنش به خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران تصمیم گرفته است مبادلات خود را به جای دلار با یورو انجام دهد، اما ایده کنار گذاشتن دلار از توافق نامه های بین‌المللی موضوع جدیدی نیست.
مردم نمی‌دانند عسل می‌خرند یا آب‌نبات ذوب شده!
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با وجود قرار داشتن در میان برترین تولیدکنندگان عسل در جهان، جای برندسازی و استانداردسازی در این زمینه احساس می شود و از سوی دیگر مردم نمی دانند عسل می خرند یا آب نبات ذوب شده!
۸۰۰ میلیارد تومان اوراق اجاره ۱۶ درصدی در راه بورس
پایگاه خبری راد: امروز شرکت مخابرات ایران اقدام به انتشار ۸۰۰ میلیارد تومان اوراق اجاره مبتنی بر سهام کرد این اوراق ۴ ساله بوده و سود آن هر سه ماه یکبار پرداخت می‌شود.
اقتصاد در صدر مباحث انتخاباتی ونزوئلا
پایگاه خبری راد: امروز در شرایطی انتخابات ریاست جمهوری در ونزوئلا برگزار می‌شود که این کشور با بحران اقتصادی وسیعی رو به رو است و مباحث اقتصادی در صدر مسائل انتخاباتی قرار دارد.
 خبرگان بانکی واقتصادی تشکیل شد
پایگاه خبری راد: با تصویب مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان در طرح الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، خبرگان بانکی و اقتصادی برای بررسی دلایل استنکاف بانک‌ها از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی تشکیل می‌شود.
عوارض الکترونیکی در جاده‌های ایران چگونه کار می‌کند؟
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی در حالی خبر از نهایی شدن اقدامات لازم برای الکترونیکی شدن اخذ عوارض در کلیه آزادراه‌های کشور داده که به نظر می‌رسد با توجه به ساختارهای سنتی موجود راهی طولانی با اجرایی شدن این کار خواهد داشت.