14:52 | چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
نشست وزارت شهرسازی و نظام مهندسی این هفته برگزار می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که نشست مشترک وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان در هفته‌ی جاری برگزار خواهد شد گفت: سازمان‌های نظام مهندسی در استان‌هایی که بخشنامه‌های وزیر را اجرا نمی‌کنند فرصت کوتاهی دارند که به بخشنامه برگردند در غیر این صورت با آنها برخورد جدی خواهیم داشت.
ترمز رشد قیمت نفت کشیده می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت BP انتظار دارد سیل عرضه شیل آمریکا و بازگشایی شیرهای نفت اوپک، بازارها را پس از اینکه قیمتها به بالای ۸۰ دلار در هر بشکه صعود کرد، آرام کند.
سایه خاموشی بر سر کشور
پایگاه خبری راد: دغدغه خاموشی در دوره اوج مصرف درآستانه فرارسیدن هر تابستان قوت می‌گیرد، بر اساس پیش‌بینی های صورت گرفته در تابستان ۱۳۹۷ شاهد رشد پنج درصدی مصرف نسبت به سال قبل هستیم که همین مساله سایه خاموشی را پررنگ‌تر می‌کند.
 سادگی می کنید و می پندارید اروپا جدا از آمریکا است
پایگاه خبری راد: یک نماینده مجلس گفت: چرا سعی کردید نقض‌های مکرر اروپا و آمریکا در برجام را نادیده بگیرید و چرا هنوز هم سادگی می کنید و می پندارید اروپا جدا از آمریکا است؟
تاسیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید
پایگاه خبری راد: با تصویب مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان در طرح الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، به‌دولت اجازه داده می‌شود نسبت به ایجاد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت اقدام کند.
نمی‌شود هم مجری فیلترینگ بود و هم منتقد آن
پایگاه خبری راد: نماینده مردم قزوین گفت: حجم استفاده از فیلترشکن‌ها نشان دهنده این است که سیاست به کارگرفته شده در مدیریت فضای مجازی ناموفق بوده است. دولت باید تکلیف خود را روشن کند. نمی شود هم مجری فیلترینگ بود و هم منتقد آن.
تلاش کشورهای آفریقایی برای بازپس گیری دارایی‌های خود از غربی‌ها
پایگاه خبری راد: نیجریه و سایر کشورهای آفریقایی در تلاشند با کمک یکدیگر میلیارد ها دلار از ثروت به تاراج رفته خود را بازگردانند.
چین تسلیم خواست آمریکا شد
پایگاه خبری راد: چین موافقت کرده خرید کالاها و خدمات آمریکایی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، اما به هدف ۲۰۰ میلیارد دلاری که پیش از این کاخ سفید مدعی شده بود، اشاره‌ای نکرد.
ایران چک‌ بدون مهر شعبه هم معتبر است
پایگاه خبری راد: با مصوبه کمیسیون پولی و بانکی بانک مرکزی، از این پس ایران‌چک‌های تحویلی به بانک‌ها، بدون درج مهر شعبه در اختیار مشتریان قرار می گیرند.
طرح دو فوریتی سامان وضعیت مسکن در دست تهیه است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون عمران مجلس از تصمیم تعدادی از نمایندگان مجلس برای تهیه طرحی دو فوریتی برای سامان دادن به وضعیت آشفته و نابسامان این روزهای بازار مسکن خبر داد.