23:49 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
هشدار نسبت به روند رو به رشد مصرف برق سمنانی‌ها در روزهای اخیر
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به روند رو به رشد مصرف انرژی برق طی روزهای اخیر در استان سمنان، خواستار مصرف بهینه برق در بخش های مختلف خانگی، تجاری، کشاورزی و صنایع شد.
وزارت بهداشت بجز آمبولانس، خودروی دیگری وارد نمی‌کند
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره دریافت ۱۸ میلیون یورو ارز توسط این وزارتخانه برای واردات خودروی خارجی توضیح داد و گفت: وزارت بهداشت به جز آمبولانس و خودروهای امدادی، خودروی دیگری وارد نمی‌کند.
تعیین ضوابط استفاده از ارز دیجیتال تا پایان شهریور ماه
پایگاه خبری راد: معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در آئین تبادل تفاهمنامه همکاری در زمینه توسعه ارز دیجیتال و فناوری‌های مالی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از تعیین ضوابط استفاده از ارز دیجیتال تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: امیدواریم از طریق توسعه همکاری بین بانک مرکزی و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تعامل با لایه‌های پایین‌تر کسب و کار برقرار شده و چارچوب‌های استفاده از این نوع ارز تعیین شود.
94 درصد تجمعات مردمی در استان اصفهان جنبه اقتصادی دارد
پایگاه خبری راد: معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: دولت تدبیر و امید دستاوردهای اقتصادی زیادی داشته است و جای تعجب است که برخی انتقاد شدید به دولت دارند، اما انتظار مقام و منصب هم دارند.
اینترنت جهانی با طعم روسی
پایگاه خبری راد: روسیه درصدد راه اندازی شبکه اینترنت جهانی است.
رشد فعالیت‌های اقتصادی بنادر ایران ادامه دارد
پایگاه خبری راد: همان طور که در آمارهای ماه‌های گذشته سازمان بنادر و دریانوردی اعلام شده بود وضعیت فعالیت‌های اقتصادی بنادر ایران در بخش‌های مختلف روند رو به رشد خود را ادامه داده است.
سازمان نظام مهندسی به اشتباه مسئول خطاهای ساختمانی معرفی می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت محلی یعنی شهرداری متولی اصلی کنترل کیفیت ساختمان است، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان به اشتباه، متولی اصلی و مسئول خطاها شناخته می‌شود.
خنجر معماری غرب بر بدنه سنتی یزد
پایگاه خبری راد: خانه‌های قدیمی در یزد از نظر وضعیت استقرار عموماً در جهت قبله قرار داشته‌اند و این جهت‌گیری از نظر اقلیمی، شرایطی را به وجود می‌آورده تا فضاهای تابستانی و اتاق‌های زمستانی به نحوی منطقی پیرامون حیات مرکزی قرار گیرند.
در بحران آب به‌جای مقصر بیرونی، مقصر درونی را پیدا کنیم
پایگاه خبری راد: معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور مشکلات ناشی از کمبود منابع آب در کشور را ناشی از برخی سومدیریت ها برشمرد و گفت: اگر همین منابع آبی موجود در کشور را درست مدیریت و مصرف کنیم، بسیاری از مشکلات حل می شود.
 وزارت نفت با برداشت آب مردم را از کشاورزی محروم کرده است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم رامهرمز با بیان اینکه وزارت نفت هیچ اقدامی در خصوص ایجاد امکانات رفاهی برای مردم انجام نمی دهد گفت: وزارت نفت با برداشت آب مردم را از کشاورزی محروم کرده است.