15:17 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
توقف فعالیت‌های "چاینا موبایل" در آمریکا به دلایل امنیتی
پایگاه خبری راد: دولت آمریکا قصد دارد خدمات دهی یک شرکت مخابراتی چینی به نام "چاینا موبایل" به بازار مخابرات آمریکا را به بهانه خطراتی که این شرکت چینی برای امنیت ملی در پی دارد، ممنوع کند.
عبور از بحران‌های اقتصادی به پشتوانه همت مردم و مسئولین
پایگاه خبری راد: فرماندار تهران با اشاره به ظرفیت‌های عظیمی که در کشور ظرف سال‌های گذشته به دست جوانان فراهم شده است، گفت: به پشتوانه همت مردم و مسئولین از بحران‌های اقتصادی موجود عبور خواهیم کرد.
نامه "هاشمی" به "زنگنه" برای رفع نیاز تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی به مواد اولیه پتروشیمی
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت در نامه‌ای به وزیر نفت، بر لزوم رفع مشکلات تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی در تامین مواد اولیه پتروشیمی تولید داخل تاکید کرد.
قیمت لوازم‌خانگی اصلاح شد/ فقط ۲ واحد تخلف کردند
پایگاه خبری راد: معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به برخورد با فروشندگان لوازم‌خانگی که خودسرانه قیمت‌ها را افزایش داده‌اند، تاکید و اعلام کرد: اکثر واحدها قیمت‌هایشان را اصلاح کرده و قیمت‌ کالاها را مطابق ۹.۶ درصد نرخ تورم افزایش داده‌اند و طبق بررسی‌های صورت گرفته از بازار فقط دو واحد نسبت به کاهش قیمت‌ اقدام نکرده‌اند که پرونده تخلف‌شان به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
فیس‌بوک زیر ذره‌بین نهادهای امنیتی و پلیس است
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که در حال بررسی و موشکافی دقیق رسوایی فیس بوک و همکاری این شرکت با موسسه کمبریج آنالتیکاست.
طلا ۱۳ دلار دیگر ارزان شد
پایگاه خبری راد: طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا تحت تاثیر رشد ارزش دلار که تقاضای سرمایه‌گذاری برای این فلز ارزشمند را محدود کرد، برای دومین روز متوالی کاهش یافت.
مرکز آزمون پژوهشگاه فضایی زیرساختی حیاتی در توسعه سامانه‌های فضایی
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: مرکز آزمون و یکپارچه‌سازی سامانه‌های فضایی پژوهشگاه فضایی ایران یکی از زیرساخت‌های اصلی و حیاتی در توسعه سامانه‌های فضایی است.
عقب‌نشینی دلار در معاملات جهانی
پایگاه خبری راد: در معاملات امروز بورس‌های جهان، دلار اندکی در برابر سایر رقبای عمده خود عقب نشست.
دومینوی ریزش بازارهای سهام به اروپا رسید
پایگاه خبری راد: پس از بورس‌های آسیایی و وال استریت، بورس‌های اروپایی نیز در آخرین معاملات تحت تاثیر تشدید اختلافات تجاری آمریکا و شرکای بزرگ این کشور وارد محدوده قرمز شدند.
تجهیز آیفون‌های جدید به قابلیت شارژ سریع
پایگاه خبری راد: جدیدترین تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که آیفون‌های مدل 2018 به درگاه USB – C و قابلیت شارژ سریع مجهز خواهند بود.