14:04 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
ناتوانی عربستان برای جبران کاهش صادرات نفت ایران
پایگاه خبری راد: طبق یافته‌های یک نظرسنجی، با وجود این‌که تولید نفت عربستان سعودی بزرگترین افزایش در پنج سال گذشته را داشته، اما تنها برای ثابت نگه داشتن تولید اوپک در ماه میلادی گذشته کافی بوده است.
عربستان تولید نفت اوپک را افزایش داد
پایگاه خبری راد: بر پایه یافته‌های نظرسنجی رویترز، تولید اوپک ماه میلادی گذشته با تولید بالاتر از سوی عربستان سعودی، افزایش یافته است.
تحریم نفت ایران در گلوی دولت آمریکا گیر کرد
پایگاه خبری راد: کاخ سفید ممکن است بتواند صادرات نفت ایران را کاهش بدهد یا قیمت‌های بنزین داخلی را پایین ببرد اما احتمالا موفق نخواهد شد هر دو کار را با هم انجام دهد.
کاغذ با ۱۳۳ میلیون یورو دولتی نمی‌تواند سرپیچی کند
پایگاه خبری راد: با توجه به اینکه ۲۰۳ شرکت واردکننده ۱۳۳ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۹۴۶ یورو دولتی برای واردات کاغذ دریافت کرده‌اند، قیمت این محصول از اردیبهشت ماه تغییری نکرده و تا پایان سال هم نباید افزایش داشته باشد.
امروز ترامپ برای کشور ما خطر نیست، خطر انفعالی است که ما دچارش هستیم
پایگاه خبری راد: نماینده مردم نوشهر و چالوس با بیان اینکه امروز ترامپ برای کشور ما خطر نیست، خطر انفعالی است که ما دچارش هستیم تاکید کرد که تمام نهادها و ارگان‌ها وظیفه دارند به جامعه آرامش تزریق کنند.
ارائه راهکارهای علمی برای آلودگی‌های آب‌، خاک و هوا در پژوهشگاه شیمی
پایگاه خبری راد: به همت پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی کنفرانس ملی فرآیندهای پالایش آب، هوا و خاک با هدف ارائه راهکارهای علمی برای چالش‌های زیست محیطی در این زمینه برگزار شد.
بدری: تیمی اقتصادی باید بگوید که مردم با سرمایه‌های خود چکار کنند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سکوت کامل خبری باعث شده مردم و فعالان اقتصادی نقشه راه را ندانند و این سکوت باعث می‌شود که اقدامات موثری در راستای رسیدن به هدف انجام نشود.
 صدای مردم را بشنوید
پایگاه خبری راد: نماینده مردم گناباد با تاکید بر اینکه صدای مردم همان برقراری عدالت، رفاه،‌ آرامش و وحدت و کارآمدی است گفت‌: این‌ها مواردی است که انقلاب برای برقراری آنها شکل گرفت. این صدا را بشنوید.
 تغییر نگاه دولت در شرایط فعلی نشان از تدبیر است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در شرایط فعلی تغییر افراد و نگاه دولت با استفاده از ظرفیت چهره‌های محبوب ملی و متخصص به ویژه جوانان نشانی از تدبیر و درایت دارد.
گذری بر لیست پرحاشیه دلاری
پایگاه خبری راد: انتشار لیست شرکت‌های دریافت کننده ارز دولتی برای واردات کالا در حالی به یکی از جریان‌های پرحاشیه ارزی در روزهای اخیر تبدیل شده که از نگاه کارشناسان اصل موضوع انتشار و واکنش‌های اتفاق افتاده نسبت به رانت دریافتی واردکنندگان خود جای سوال دارد.