05:04 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
ادامه خاموشی‌ها در تهران درصورت عدم صرفه جویی شهروندان
پایگاه خبری راد: فرماندار تهران با تاکید بر لزوم کاهش 10 درصدی مصرف برق در تهران افزود: اگر شهروندان این کاهش 10 درصدی را در دستورکار قرار ندهند ناگزیر خاموشی ها در تهران ادامه خواهد داشت.
توضیحات جهرمی درخصوص برخورد بدون اغماض با واردکنندگان گوشی موبایل
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از پرداخت 400میلیون دلار ارز به وارد کنندگان موبایل و تخلفات گسترده در این حوزه توسط سودجویان و افراد غیر متخصص پرده برداشت.
شاخص قیمت مصرف‌کننده به تفکیک استان‌ها منتشر شد + جدول
پایگاه خبری راد: طبق اعلام مرکز آمار، بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان ایلام (١٣,٩ درصد) و کمترین آن مربوط به استان اردبیل (٦.٩ درصد) است. یعنی خانوارهای ساکن در استان ایلام به طور متوسط ٣.٧ درصد بیشتر از میانگین کل کشور و خانوارهای ساکن در استان اردبیل به طور متوسط ٣.٣ درصد کمتر از میانگین کل کشور نسبت به خرداد ١٣٩٦ برای خرید «مجموعه کالا و خدمات یکسان» هزینه کرده‌اند.
بررسی استیضاح وزیر اقتصاد در جلسه کمیسیون اقتصادی/جمع‌بندی به جلسه بعد موکول شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بررسی استیضاح وزیر اقتصاد در جلسه امروز این کمیسیون گفت که هنوز در این رابطه جمع بندی صورت نگرفته است.
بررسی معضلات و مباحث اجتماعی در کمیسیون اجتماعی با حضور وزیر کار
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون اجتماعی از بررسی معضلات و مباحث اجتماعی در کمیسیون اجتماعی با حضور وزیر کار روسای سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی خبر داد.
ایجاد شبکه ماهواره‌های کوچک یک ضرورت ملی است
رییس مرکز ملی فضایی گفت: با توجه به کاربردهای فراوان ماهواره‌های کوچک، باید این صنعت در کشور توسعه یابد.
تعیین هیات بازرسی ویژه برای رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش و فروش خودرو
پایگاه خبری راد: با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت هیأت ویژه بازرسی برای رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش خودرو وارداتی و همچنین نحوه فروش خودروهای داخلی تعیین شد.
توضیحات یکی از واردکنندگان موز با ارز 4200 تومانی
پایگاه خبری راد: یکی از شرکت‌های واردکننده موز در مورد دریافت‌ ارز دولتی و نحوه استفاده از آن شفاف‌سازی کرد.
بررسی وضعیت قیمت نهاده‌ها و محصولات کشاورزی و دامی در کمیسیون کشاورزی
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از بررسی وضعیت قیمت نهاده‌ها و محصولات کشاورزی و دامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
بررسی نحوه تامین آب و برق در کمیسیون انرژی
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه تامین آب و برق و طراز تولید و مصرف در جلسه امروز این کمیسیون با حضور وزیر نیرو خبر داد.