03:47 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
تشریح سناریوهای مختلف برای عبور از تحریم‌های نفتی در کمیسیون برنامه
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اظهارات معاون سازمان برنامه و بودجه در جلسه این کمیسیون گفت: در این جلسه سناریوهای مختلف برای گذر از تحریم‌های احتمالی تشریح و عنوان شد دولت با توجه به اختیارات قانونی، توازن و تعادل لازم را با کمک مجلس و نمایندگان در هزینه ها و منابع برقرار خواهد کرد.
مالزی ۴۰۸ حساب مرتبط با پرونده اختلاس این کشور را مسدود کرد
پایگاه خبری راد: این حساب‌ها مرتبط با رسوایی چند صد میلیون دلاری صندوق توسعه مالزی است.
۱۲ میلیارد متر مکعب حق‌آبه دریاچه ارومیه خورده شده است
پایگاه خبری راد: مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: طی سال‌های گذشته ۱۲ میلیارد متر مکعب حق‌آبه دریاچه ارومیه خورده شده است و از منابع آب تجدید پذیر تنها حدود ۱۵ درصد حق‌آبه دریاچه به آن سرریز شده است.
۴۹۰۰ دستگاه خودرو با ارز دولتی وارد شد + اسامی برندها
پایگاه خبری راد: بررسی لیست منتشره از سوی بانک مرکزی درباره ارز دولتی تخصیص یافته به شرکت‌های واردکننده خودرو نشان می‌دهد که حدود ۴۹۰۰ دستگاه خودروی خارجی با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده است.
 اعلام ساعات خاموشی جزء حقوق شهروندی است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این جزء حقوق شهروندان است که در جریان قطعی برق باشند تا با برنامه‌ریزی با مشکل مواجه نشوند.
شناسایی بدافزار حمله‌کننده به تجهیزات اینترنت اشیا
پایگاه خبری راد: بات کاوشگر ارز دیجیتالی که برخی از دستگاه‌های اینترنت اشیا را هدف قرار می‌داد، کشف شد.
ارز داخلی دیجیتال می‌تواند جایگزین دلار شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل فرابورس ایران در آیین تبادل تفاهمنامه همکاری در زمینه توسعه ارز دیجیتال و فناوری‌های مالی، به برخی کاربردهای تکنولوژی زنجیره بلوکی یا بلاک چین پرداخت و گفت: این تکنولوژی سوای بحث ارز دیجیتال، مفهوم مقدسی است که امکان تقلب و دروغ را به صفر می‌رساند.
باز هم نشت اطلاعات کاربران فیس بوک
پایگاه خبری راد: هکری از احتمال افشای اطلاعات ۱۲۰ میلیون نفر از کاربران فیس‌بوک خبر داد.
سهم 2000 میلیاردی بانک توسعه تعاون از تسهیلات اشتغالزایی/پرداخت 400 میلیارد تاکنون
پایگاه خبری راد: مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: از دو هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در نظر گرفته شده جهت اشتغال فراگیر یا عاملیت بانک توسعه تعاون تاکنون 400 میلیارد تومان پرداخت شده است.
تامین ارز مشکل مشترک واحدهای تولیدی زنجان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان‌ صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان گفت: تامین ارز مشکل مشترک واحدهای تولیدی استان برای تامین مواد اولیه است.