13:44 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
انتشار اسامی واردکنندگان متخلف موبایل به زودی
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی از انتشار اسامی واردکنندگان متخلف تلفن همراه در آینده نزدیک پس از نهایی شدن بررسی‌ها توسط دستگاه‌های نظارتی خبر داد.
لزوم بازنگری در اجرای خصوصی‌سازی
پایگاه خبری راد: در مسیر اجرای خصوصی‌سازی بنگاه‌های دولتی، با حضور شبه دولتی‌ها در شرکت‌های اصل ۴۴ و حاکمیت روح قوانین دولتی، بنگاه‌ها همچنان دولتی ماندند، لذا به نظر می رسد که در روند خصوصی سازی باید بازنگری مجدد صورت گیرد.
کاربرد علم رئولوژی در صنایع مختلف/ضرورت شناسایی نیازهای صنایع
پایگاه خبری راد: مدیر کمیته علمی همایش رئولوژی گفت: علم رئولوژی در همه صنایع مختلف کاربرد دارد که نیاز این صنایع به علم رئولوژی مشخص شده است.
ستار محمودی دیگر قائم‌مقام وزیر نیرو نیست
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو طی حکمی ستار محمودی ـ قائم‌مقام سابق خود ـ را به عنوان مشاور عالی وزیر انتخاب کرد.
تهیه طرح ۲۴ماده‌ای برون‌رفت از شرایط اقتصادی/ارائه راهکار نمایندگان به دولت برای شرایط اقتصادی
پایگاه خبری راد: سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی واگذاری طرح‌های عمرانی، اصلاح سیستم بانکی و اصلاح بودجه کشور را راهکار نمایندگان به دولت برای شرایط اقتصادی عنوان کرد و گفت که طرح دو فوریتی مجلس در ۲۴ ماده برای برون رفت از شرایط اقتصادی تهیه شده است.
شکایت روسیه علیه تعرفه‌های آمریکا به سازمان تجارت جهانی
پایگاه خبری راد: روسیه یک درخواست رسمی برای بررسی اختلاف خود در سازمان تجارت جهانی در ارتباط با تعرفه‌های بخش ۲۳۲ آمریکا برای فولاد و آلومینیوم ارائه کرد.
مافیای واردات خودرو دستگیر شد یا نشد!؟
پایگاه خبری راد: در حالیکه روز گذشته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بازداشت تعدادی از افراد دخیل در پرونده واردات غیرقانونی خودرو خبر داده بود اما رییس سازمان توسعه تجارت این موضوع را تکذیب کرد. در این شرایط ابهامات در این زمینه ادامه دارد.
موافقت شریعتمداری با اعلام لیست کامل شرکت‌های خودروسازی که ارز دولتی گرفتند
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون عمران مجلس از آسیب شناسی آثار منفی تلاطم ارزی در بازارهای اقتصادی توسط دو عضو کابینه دولت در جلسه غیرعلنی امروز مجلس سخن گفت و افزود: شریعتمداری وعده داد لیست اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز ۴۲۰۰ تومانی در حوزه های مختلف به ویژه شرکتهای خودروساز به طور کامل منتشر کند.
موز هم دلار گرفت هم صدرنشین گرانی شد!
پایگاه خبری راد: در حالیکه موز بیش از ۳۶ میلیون یورو ارز دولتی برای واردات دریافت کرده است، قیمت آن بیش از ۵۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که دستگاه‌های نظارتی باید نسبت به آن پاسخگو باشند.
نرخ بیکاری منطقه یورو به ۸.۴ درصد رسید
پایگاه خبری راد: نرخ بیکاری منطقه یورو تا پایان ماه می به ۸.۴ درصد رسیده است که نسبت به ماه قبل بدون تغییر باقی مانده است.