22:21 | پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
ترس از دست دادن منافع دلیل اصلی مقاومت در برابر خصوصی‌سازی
پایگاه خبری راد:در حالی که ۱۲ سال از ابلاغ بند ج اصل ۴۴ می گذرد بسیاری از جمله رئیس سازمان خصوصی‌سازی معتقد است که ترس از دست دادن منافع یکی از دلایل اصلی ایجاد مقاومت در برابر خصوصی‌سازی توسط مدیران دولتی است.
چالوس یک‌طرفه می‌شود/ محدودیت تردد خودروهای سنگین
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه (۱۳ تیرماه) تا سه‌شنبه( ۱۹ تیرماه) را اعلام کرد.
جایگاه خوب محصولات کشاورزی هوشمند یزد در بازارهای جهانی
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی یزد با اشاره هوشمندسازی کشاورزی در برخی گلخانه‌ها و پسته‌زارهای این استان، از جایگاه خوب محصولات کشاورزی هوشمند یزد در بازارهای بین‌المللی خبر دارد.
موافقت مجلس با یک فوریت طرح راه‌اندازی و استفاده از پیام‌رسان‌های مالی
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت راه‌اندازی و استفاده از پیام‌رسان‌های مالی موافقت کردند.
ورق طلا برگشت
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز چهارشنبه به دنبال کاهش ارزش دلار آمریکا که تقاضا برای خرید ارزانتر این فلز ارزشمند را برانگیخت، از پایین‌ترین قیمت خود در هفت هفته اخیر بهبود یافت.
ایران در حوزه‌های اقتصاد و صنعت به یک خانه‌تکانی جدی نیاز دارد
پایگاه خبری راد: رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به بی‌توجهی مدیران کشور به توان مهندسی شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی برای مشارکت با شرکت‌های خارجی جهت انجام انتقال فناوری، تاکید کرد: از مدیران دولتی که فهم درستی از اهمیت فناوری و روش‌های درست صاحب آن شدن را ندارند و خودباور نیستند، ضربه‌های زیادی خورده‌ایم؛ لذا باید یک خانه‌تکانی جدی در مدیران دولتی در حوزه‌های اقتصاد و صنعت انجام شود.
حساب لیست ارزی باز است
پایگاه خبری راد: با وجود دستور رئیس جمهوری برای اعلام صریح و شفاف اسامی دریافت‌کنندگان ارز رسمی برای واردات، تاکنون مجموع اقلام اعلام شده به یک سوم ارز پرداختی هم نرسیده است و همچنان حدود ۹ میلیارد دلاری مانده تا لیست کامل شود.
شکایت بیش از ۴۰ کشور علیه آمریکا در WTO
پایگاه خبری راد: شرکای تجاری بزرگ آمریکا از جمله اتحادیه اروپا، چین و ژاپن نگرانی عمیق خود را نسبت به تدابیر آمریکا برای وضع تعرفه‌های جدید روی واردات خودرو و قطعات خودرو در سازمان تجارت جهانی (WTO) ابراز کردند.
بغداد مدعی قطع آب عراق از سوی ایران شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی رسمی وزارت خارجه عراق مدعی قطع آب عراق از سوی ایران شد.
وام ۲۵۰ میلیون دلاری چین برای افزایش تولید نفت ونزوئلا
پایگاه خبری راد: ونزوئلا ۲۵۰ میلیون دلار از بانک توسعه چین برای بالابردن تولید نفت خود دریافت خواهد کرد.