17:01 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
بررسی وضعیت قیمت نهاده‌ها و محصولات کشاورزی و دامی در کمیسیون کشاورزی

1397/04/13 13:11

بررسی وضعیت قیمت نهاده‌ها و محصولات کشاورزی و دامی در کمیسیون کشاورزی

پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از بررسی وضعیت قیمت نهاده‌ها و محصولات کشاورزی و دامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راد،  نورمحمد تربتی‌نژاد ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون با موضوع وضعیت قیمت نهاده‌ها و محصولات کشاورزی و دامی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان ملی استاندارد، رییس سازمان برنامه و بودجه، گمرک،‌ اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و نمایندگان بخش‌های خصوصی و تولید برگزار شد. در این جلسه مشکلاتی از قبیل افزایش بی‌رویه قیمت نهاده‌های کشاورزی و دامی و کاهش قیمت محصولات تولیدی و اقتصادی و نبودن تولید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: نیازهای اساسی تولیدات کشاورزی و نیز ظرفیت ذخیره‌سازی 10 قلم از نیازهای اساسی در جلسه نیز مطرح شد. در جلسه تمهیدات مورد نظر برای مبارزه با تحریم طرح و مقرر شد دولت بر اساس قانون تمرکز وظایف کشاورزی در شرایط حساس کنونی با ایجاد شفافیت بر وظایف وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به کنترل و تنظیم بازار نهاده‌ها و محصولات کشاورزی اقدام کند.