00:55 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
نفت در نیمه دوم سال گران‌تر می‌شود
پایگاه خبری راد: بانک مورگان استنلی قیمت مورد پیش‌بینی برای نفت در نیمه دوم سال را به دلیل انتظار برای کمبود عرضه در بازار بالا برد.
قیمت‌گذاری نفت عربستان برای آسیا تغییر می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت نفتی آرامکوی عربستان قصد دارد فرمول مورد استفاده برای تعیین قیمت فروش بلندمدت نفت به آسیا را از ماه اکتبر تغییر دهد.
دردسر پالایشگاه‌های هندی برای تامین نفت مضاعف شد
پایگاه خبری راد: صادرات نفت خام ونزوئلا به هند که سومین بازار بزرگ این کشور است، ۲۱ درصد در نیمه اول امسال کاهش یافت و به مشکلات تامین پالایشگاه‌های هندی افزود.
جزییاتی از تخلف در ورود بیش از 100 هزار خودرو به کشور
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون مبارزه با فساد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش دستگاه های امنیتی بیش از یکصد هزار خودرو با تخلف وارد کشور شده است.
فشار چین بر اروپا برای تشکیل اتحاد تجاری ضدآمریکایی
پایگاه خبری راد: مقامات اروپایی می‌گویند چین اتحادیه اروپا را برای صدور یک بیانیه مشترک علیه سیاست‌های تجاری ترامپ در نشستی که ماه جاری برگزار می‌شود، تحت فشار قرار داده اما با مقاومت روبرو شده است.
خودروی الکتریکی MG تا سال 2020 رونمایی خواهد شد
پایگاه خبری راد: برند بریتانیایی MG با مالکیت چینی‌ها به‌دنبال تولید یک مدل اسپرت تمام برقی و تمام چرخ محرک تا سال ۲۰۲۰ است.
بازار خودرو پلیسی شد!
پایگاه خبری راد: پس از ارز و سکه، بازار خودرو نیز به‌نوعی تحت نظارت شدید قرار گرفته است. گفته می‌شود طی روزهای اخیر، سطح نظارت‌ها از سوی نهادهای مختلف در این بازار افزایش یافته و حتی بگیر و ببندهایی نیز رخ داده است.
افزایش مصرف سوخت خودرو با «کولر» و «پایین دادن شیشه»!
پایگاه خبری راد: مصرف سوخت خودرو‌ها همیشه یکی از بزرگ ‌ترین دغدغه‌ های جوامع امروزی بوده است؛ از همین رو در چند سال اخیر کمپانی ‌های بزرگ خودروسازی از فناوری ‌های مدرن برای کاهش مصرف سوخت محصولاتشان استفاده کرده‌اند.
ون‌های الکتریکی «مرسدس بنز» معرفی شد
پایگاه خبری راد: مرسدس بنز در راستای الکتریکی کردن محصولات خود، چند مدل ون برقی عرضه خواهد کرد که در یک مدل، از فناوری پیل سوختی هیدروژن استفاده می‌شود.
روایت یک نماینده از کاسبی جدید با سکه‌های پول!
پایگاه خبری راد: یک نماینده مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبرهای تازه‌ای درباره سودجویی برخی از باندها می‌دهد.