03:30 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
عکس «خاوری» در یک مرکز خرید در کانادا
پایگاه خبری راد: تصویری منتسب به محمودرضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی در یک مرکز خرید در کانادا منتشر شده است.
نقشه ساختمان جدید پلاسکو به شهرداری تحویل داده نشده است
پایگاه خبری راد: شهردار منطقه ۱۲ از عدم تحویل نقشه گودبرداری ساختمان جدید پلاسکو به شهرداری منطقه ۱۲ خبر داد.
ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای سنگین در سال ۱۳۹۶/ بهمن‌دیزل اول شد، پیشروشتاب آخر
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی عملکرد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروهای سنگین در سال ۱۳۹۶ را منتشر کرد. طبق این گزارش بهمن دیزل در رتبه اول و پیشرو شتاب در رتبه آخر رده‌بندی قرار گرفته است.
دسترسی آمازون به اطلاعات دارویی مشتریان داروخانه آنلاین
پایگاه خبری راد: شرکت آمازون با در اختیار گرفتن یک داروخانه آنلاین به اطلاعات وضعیت سلامت و بهداشت کاربران دسترسی پیدا کرده است.
تلاش برای حذف اینتل در تولید تراشه‌های اپل
پایگاه خبری راد: به‌نظر می‌رسد مدیاتک در حال تلاش برای جایگزینی اینتل در تولید تراشه‌های گوشی‌های آیفون و سایر محصولات اپل است.
اگر توتال برود سرنوشت فاز 11 چه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: زمزمه‌های توقف فعالیت توتال در فاز 11 پارس جنوبی که قرار بود طرح توسعه آن الگوی جلوگیری از افت فشار دیگر فازها باشد به گوش می‌رسد. این زمزمه‌ها نگرانی‌ها و ابهاماتی را درمورد طرح توسعه این فاز و الگو بودن آن برای سایر فازها ایجاد کرده است.
کاهش مصرف برق دستیار صوتی الکسای آمازون
پایگاه خبری راد: یک شرکت فعال در حوزه تامین تراشه مدعی شده است درصورت همکاری با آمازون می‌تواند مصرف برق دستیار صوتی الکسای آمازون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
افزایش سرعت مسدودسازی سایت‌های آنلاین شرطبندی
پایگاه خبری راد: سازمان نظارت بر فضای مجازی روسیه (روسکم نادزور) از ماه ژانویه تا ژوئن امسال بیش از ۲۲هزار سایت شرط‌بندی و قمار آنلاین را مسدود کرده است.
به‌روزرسانی امنیتی برای گوشی‌های گوگل منتشر شد
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرد که نسخه به‌روزرسانی امنیتی گوشی‌های پیکسل و نکسوس را برای کاربران این دستگاه‌ها منتشر کرده است.
تولید سالیانه ۳۶ هزار مسکن خالی در تهران
پایگاه خبری راد: مقایسه چهار شاخص معاملات، پروانه‌های ساختمانی، جمعیت و واحدهای مسکونی خالی شهر تهران حاکی از آن است که با وجود رکود ساخت و ساز، سالیانه ۳۶ هزار مسکن خالی به پایتخت افزوده می‌شود.