11:05 | چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
 تشکیل ستادی برای بهبود شرایط زندگی زنان در دولت
پایگاه خبری راد: معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ستادی در دولت برای پیگیری امور مربوط به زنان سرپرست خانوار تشکیل شده؛ ۲۳۰ میلیارد تومان در برنامه ششم برای بیمه زنان سرپرست خانوار تخصیص داده شده است.
خوش‌بینی ارزی از فردوسی تا استانبول
پایگاه خبری راد: هر چند قیمت‌ها در بازار ارز همچنان بالاست و فاصله زیادی با نرخ رسمی دارد اما یکی - دو روزی است که بازار از تکاپوی روزهای گذشته خود حتی برای کوتاه مدت افتاده است و فعلا از التهابات ارزی خبری نیست. "انتظارات خوش‌بینانه"، دلیلی اصلی است که از نگاه صرافان حاضر در فاصله میدان فردوسی و چهار راه استانبول موجب این روند شده است.
نیروگاه‌های خورشیدی راه‌حل معضل خاموشی‌ها در ایران
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق کشور (ساتبا) گفت: در زمینه تامین برق و رفع معضل خاموشی‌های گسترده در سطح کشور از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر، نیروگاه‌های خورشیدی موردتوجه هستند.
ورود ارز صادراتی به بورس منتفی شد
پایگاه خبری راد: با وجود این‌که قرار بود طی بخشنامه ابلاغ شده از سوی معاون اول رئیس جمهوری بخشی از ارز ناشی از صادرات به بورس وارد شده و با قیمتی توافقی در اختیار واردکنندگان قرار بگیرد، ظاهرا این تصمیم منتفی شده و معاملات به جای بورس در سامانه نیما انجام خواهد شد.
 مجبور هستیم در سطح کشور خاموشی‌هایی داشته باشیم
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: زمان خاموشی‌ها باید به شهروندان اعلام شود تا مردم برنامه ریزی لازم را برای انجام کار های خود داشته باشند.
 خاموشی‌ها تا پایان تابستان ادامه دارد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس قول وزارت نیرو، زمان‌بندی خاموشی‌از روز شنبه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مذاکره برای واردات یا صادرات بازی؟!
پایگاه خبری راد: اگرچه درباره نتایج رویداد صنعت گیم در ایران (TGC) گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد، اما کارشناسان بر این نکته تاکید دارند که باید توجه داشت صنعت بازی‌سازی داخلی ما برای صادرات و حضور در مجامع بین‌المللی نیازمند تقویت است و با توجه به سابقه یک ساله‌ی این رویداد نمی‌توان از آن توقع زیادی داشت.
انتشار جدول خاموشی تهران از روز شنبه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: طی دو روز آینده جدولی مبنی بر خاموشی‌های احتمالی در تهران منتشر نخواهد شد، اما از روز شنبه اگر مصرف کاهش نیابد ممکن است این جدول را منتشر کنیم.
جزئیات امضای تفاهم‌نامه بین بیمه مرکزی با شرکت ملی بیمه اتکایی روسیه
پایگاه خبری راد: رئیس کل بیمه مرکزی ایران و رئیس کل شرکت بیمه اتکایی روسیه، تفاهم‌نامه ای برای همکاری در حوزه بیمه‌های اتکایی امضا کردند.
سخنگوی صنعت برق تعیین شد
پایگاه خبری راد: معاون برق و انرژی وزیر نیرو، محمودرضا حقی‌فام معاون هماهنگی توزیع توانیر را به عنوان سخنگوی صنعت برق معرفی کرد.