00:34 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
چهار عضو شورای عالی استاندارد منصوب شدند
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور به پیشنهاد رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و در حکمی، محمدرضا نعمت‌زاده، حسین محمدنبی، مسعود برومند و مظفر اعوانی را برای یک دوره چهارساله به عنوان اعضای شورای عالی استاندارد منصوب کرد.
قیمت مسکن به اندازه رشد ارز بالا نمی‌رود
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور تامین مالی گفت: بازار مسکن قطعا از افزایش نرخ ارز تاثیر گرفته اما این افزایش، سقف دارد و قیمت مسکن با شدتی که در بازارهای موازی داشتیم، افزایش پیدا نمی‌کند.
جرم سازمان یافته در پرونده ثبت سفارش خودرو بهمن ماه سال گذشته محرز شد
پایگاه خبری راد: مدیر کل پیشگیری و نظارت بر امور قاچاقاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از صدور قرار عدم صلاحیت رسیدگی این سازمان به پرونده تخلف ثبت سفارش خودرو و ارسال این پرونده به دادسرای جرایم اقتصادی تهران خبر داد.
دلار کمتر از ۸۰۰۰ تومان را هم دید
پایگاه خبری راد: روند کاهش قیمت دلار برای امروز هم ادامه پیدا کرد و نرخ این ارز در بازار آزاد به کمتر از ۸۰۰۰ تومان رسید.
ماجرای سفر رایگان خارجی با ارز دولتی!
پایگاه خبری راد: دلال‌ها به کمین «ارز مسافرتی» نشسته‌اند. آنها با تعریف سفرهای ارزان به مقصد هند، مالزی، چین، تایلند و ... حواله ارز مسافران را می‌گیرند تا از مابه‌التفاوت قیمت ارز دولتی با آزاد به رانتی قابل توجه برسند.
طرحی برای افزایش مدت قراردادهای مستاجران
پایگاه خبری راد: معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: طرحی را در نظر داریم تا مالکانی که با مستاجران قراردادهای دو یا سه ساله می‌بندند، مشمول معافیت‌های مالیاتی شوند.
آن‌ها که پول برایشان پول می‌آورد اثری در اقتصاد و جامعه ندارند
پایگاه خبری راد: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: آن‌ها که پول برایشان پول می‌آورد هیچ اثری در اقتصاد و جامعه ندارند.
تمام رودهای فارس خشکیده است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل آب منطقه‌ای استان فارس با اشاره به میزان ورودی و خروجی آب در این استان، از کم‌آبی شدید در فارس خبر داد و با تاکید براینکه برای جبران کمبود آب از ذخایر استراتژیک استفاده می‌کنیم، لزوم مشارکت مردم در کاهش اثرات بحران آب را خواستار شد.
حمایت قانون‌گذاران اتحادیه اروپا از فعالیت بانک سرمایه‌گذاری اروپا در ایران
پایگاه خبری راد: قانون‌گذاران اتحادیه اروپا مجوز فعالیت بانک سرمایه‌گذاری اروپا (EIB) در ایران را تصویب کردند؛ اقدامی که به حفظ توافق موسوم به برجام کمک خواهد کرد.
ساعات کاری بانک‌ها هم تابستانی شد
پایگاه خبری راد: به دنبال ابلاغیه استانداری تهران برای تغییر ساعت کاری سازمان‌ها، نظام بانکی نیز ساعت کاری خود را تا پایان تیرماه به ۶ تا ۱۴ تغییر داد.