03:31 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
سرگردانی نفتکش‌های سعودی پس از ممنوعیت تردد از باب‌المندب
پایگاه خبری راد: نفتکش‌های بزرگ سعودی پس از اینکه شرکت آرامکو حمل نفت از طریق تنگه باب‌المندب را موقتا متوقف کرد، در ساحل جنوبی عمان مستقر شدند.
بخش موبایل سونی ضعیف‌تر از همیشه شد
پایگاه خبری راد: شرکت ژاپنی سونی با انتشار گزارش مالی سه ماهه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی خود از روند نزولی و رو به تضعیف بخش موبایل سونی خبر داد.
هرچه زودتر به‌روزرسانی کنید!
پایگاه خبری راد: با وجود هشدارها درباره آسیب‌پذیری گسترده‌ی روترهای میکروتیک در سطح شبکه کشور، بسیاری از کاربران و مدیران نسبت به به‌روزرسانی و رفع آسیب‌پذیری این تجهیزات اقدام نکرده‌اند.
تحریم، فرصت طلایی برای کسب‌وکارهای نوپا
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره با شرایط فعلی کشور، تحریم‌ها را فرصت طلایی برای توسعه کسب‌وکارهای نوپا عنوان کرد.
اتحادیه‌های کارگری به کارفرمایان فشار می‌آورند تا به افزایش دستمزدها تن دهند
پایگاه خبری راد: ‌نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: اتحادیه‌های کارگری به کارفرمایان فشار می‌آورند تا در چارچوب غیربازار به افزایش دستمزدها تن دهند.
چه‌کسانی می‌توانند پول آب ندهند؟
پایگاه خبری راد: سیاست دولت دوازدهم مدیریت مصرف آب و سازگاری با کم‌آبی است. در همین راستا تمام برنامه‌های وزارت نیرو نیز برحسب همین اصل پایه‌گذاری شده است تا جایی که وزیر نیرو اخیرا اعلام کرد که اصلاح قیمت آب یکی ضرورت‌های اجرایی مدیریت منابع آبی کشور است و قیمت باید طوری اصلاح شود که بخش عمده‌ای از مردم به دلیل صرفه جویی مبلغی را پرداخت نکنند.
مسافرکشی با وام اشتغال، تجربه تلخ سال‌های دور!
پایگاه خبری راد: توصیه یک کارشناس اقتصادی این است که قبل از توزیع پول در روستاها، اطلاعات کاملی از وضعیت و موقعیت، شرایط اقتصادی و زیست محیطی و ظرفیت‌های اشتغال منطقه به دست آید.
مشکل اصلی در مشاغل خانگی عدم حضور پایدار محصول در بازار است
پایگاه خبری راد: ‌معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکل اصلی در مشاغل خانگی عدم حضور پایدار محصول در بازار بوده است.
هوای گرم تا ۲۰ مرداد در کشور ماندگار است
پایگاه خبری راد: مدیر کل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور ضمن پیش‌بینی شرایط جوی کشورطی روزهای آینده، از ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور به ویژه مرکز دست‌کم تا ۲۰ مردادماه خبر داد و گفت: طی روزهای آینده بارش‌ قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت.
آتش تحریم‌های نفتی ایران دامن چه کسانی را می گیرد؟
پایگاه خبری راد: آتش تحریم‌های نفتی علیه ایران دامن بسیاری از کشورها را در سراسر دنیا گرفته است؛ به طوریکه آثار آن قبل از آغاز تحریم‌ها در برخی کشورها کاملا مشخص شده و حتی این موضوع آمریکا را هم تهدید کرده است.