00:08 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
آغاز پایش کارت‌های بازرگانی توسط اتاق تهران
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در واکنش به اتفاقات روزهای گذشته و به منظور هرچه بیشتر شفاف‌سازی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده و تقلب اعلام کرد که اتاق تهران از هفته گذشته، فرایند پایش کارت‌های بازرگانی صادر شده توسط خود را آغاز کرده است.
روند تولید به هیچ قیمتی نباید متوقف شود
پایگاه خبری راد: عضو هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: به هیچ قیمتی نباید روند تولید در کشور متوقف شود.
تفاهم‌نامه همکاری میان صنعت و معدن و محیط زیست منعقد شد
پایگاه خبری راد: مدیر امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت از انعقاد تفاهم‌نامه میان این وزارت‌خانه و محیط زیست کشور با هدف تسهیل در روند صدور مجوزهای زیست محیطی طرح‌های تولیدی صنعتی خبر داد.
راه‌آهن ایران هنوز تا ناوگانی مدرن، مجهز و چابک فاصله دارد
پایگاه خبری راد: معاون برنامه ریزی و اقتصاد راه آهن جمهوری اسلامی گفت: راه آهن کشور هنوز تا ناوگانی مدرن، مجهز و چابک فاصله دارد و استهلاک و هزینه آن بیش از درآمد است.
افزایش قیمت مرغ با نوسان ارز
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتحادیه مواد پروتینی و گوشتی ارومیه گفت:قیمت مرغ در بازار ارومیه 15 درصد افزایش یافت.
تفاهمنامه وزارت ارتباطات و کتابخانه ملی منعقد شد
پایگاه خبری راد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران امروز در حاشیه نمایشگاه الکامپ با هدف گسترش زبان و محتوای فارسی در وب و اشاعه میراث مستند به ایرانیان، تفاهمنامه‌ای را منعقد کردند.
مشکلات تلگرام ارتباطی به مخابرات نداشت
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارایه توضیحات فنی درباره مشکلات زیرساختی مخابرات ایران در سال گذشته، گفت: این مشکل برطرف شده و بعید است اختلالات تلگرام مربوط به آن باشد چون این اتفاق شامگاه روز گذشته رخ داده و ارتباطی هم به این مساله ندارد.
همه سدهای مخزنی استان اصفهان بحرانی است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: به جز سد زاینده رود، وضعیت سایر سدهای مخزنی استان نیز بحران است. سد حنا در سمیرم از 50 میلیون متر مکعب حجم، 2.6 میلیون متر مکعب آب دارد. سد خمیران در بالادست تیران نیز 2 میلیون آب دارد و سال گذشته 3.7 میلیون آب داشته.
تأکید معاون وزیر کار بر ضرورت عملکرد قوی‌تر ایلام در زمینه طرح اشتغال روستایی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استان ایلام باید در این زمینه قوی‌تر عمل کند و جهش قابل قبولی در این زمینه پیدا کند.
نوسانات بازار ارز مهمترین گلایه امروز اصناف اصفهان
پایگاه خبری راد: رییس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه مهمترین مطالبه و گلایه کلی امروز اصناف در اصفهان همانند کشور نوسانات بازار ارز است، گفت: از متولیان اقتصادی کشور خواستار هستیم که فکری به حال این نوسانات داشته باشند تا تولیدکنندگان و اصناف بتوانند حداقل برای 6 ماه آینده و ادامه فعالیت خود تصمیم گیری کنند.