23:20 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
سفر به ترکیه واقعا رایگان است؟!
پایگاه خبری راد: «مفت و رایگان تمام شدن سفر ترکیه» تحت تاثیر گرانی ارز آزاد و مابه‌التفاوت آن با نرخ دولتی، نظر منطقی نیست، شاید از هر پروازی که به ترکیه می‌رود ۱۰ تا ۱۵ نفر تور سه چهار میلیون تومانی بخرند که احتمالا با هدف کسب سود باشد، وگرنه ۹۹ درصد مسافران، تورهای ۶ تا ۸ میلیون تومانی می‌خرند، برای این مسافر مابه‌التفاوت یک تا دو میلیون تومان اصلا اهمیتی ندارد که به خاطر آن خودش را به دردسر بیاندازد.
تِیک‌آف چراغ خاموش نرخ بلیت هواپیما+ قیمت
پایگاه خبری راد: با وجود آن‌که سیاست جدیدی در رابطه با افزایش نرخ بلیت پروازهای بین‌المللی ارائه نشده، اما با بالا رفتن نرخ ارز عملا قیمت بلیت این پروازها به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.
برخورد با فروش دلار و ارز در فرودگاه‌ها
پایگاه خبری راد: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از ممنوعیت خرید و فروش دلار و دیگر ارزها در فرودگاه‌ها خبر داد.
حباب بازار خودرو بزرگتر شد/ فعلا نخرید
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: به دنبال افزایش نرخ ارز در بازار غیررسمی در چند روز اخیر، حباب قیمت‌ها در بازار خودرو نیز بزرگتر شده است. این در حالی است که قیمتهای فعلی غیرواقعی است و باید کاهش یابد.
فشار خصولتی‌ها برای اجرای پروژه‌های‌شان/ اختصاص ۲۰۰ میلیون دلار اعتبار برای منابع طبیعی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری اعلام کرد، هر کسی که می‌خواهد فعالیتی در عرصه منابع طبیعی انجام دهد، باید از سازمان جنگل‌ها مجوز بگیرد. این در حالی است که فشارهای زیادی به این سازمان می‌آورند تا طرح‌های‌شان را انجام دهند که عمده آن‌ها خصولتی هستند.
ارائه سند الگوی کشت تا دو ماه آینده
پایگاه خبری راد: قائم مقام معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی از ارائه سند الگوی کشت به برنامه‌ریزان تا یکی دو ماه آینده خبر داد.
پیشرفت ۵۴ درصدی بازسازی ۳۰ هزار واحد مسکونی زلزله‌زده کرمانشاه
پایگاه خبری راد: رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: تا قبل از فصل زمستان بازسازی تمام واحدهای روستایی خسارت دیده بر اثر زلزله در استان کرمانشاه تمام خواهد شد.
صدور مجوز احداث جاده پنبه‌کال
پایگاه خبری راد: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در خصوص احداث جاده پنبه‌کال در منطقه استراتژیک زردکوه، گفت: این اقدام بدون مجوز آغاز شد و ادراه‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آن را متوقف کرد و پس بازدید کمیته فنی این ادراه‌کل اکنون با انجام یک سری اصلاحات در مسیر، اجازه احداث جاده داده شده است.
آخرین خبرها از فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه
پایگاه خبری راد: مدیرکل فرودگاه مهرآباد در جلسه‌ای که با مدیران عامل چهار شرکت تاکسیرانی مستقر در این فرودگاه داشت مسائل و مشکلات مربوط به شرایط کاری آنها را بررسی کرد.
راهکارهای عبوراز زلزله بررسی شد
پایگاه خبری راد: آیین اختتامیه راهکارهای معمارانه برای عبور از بحران توسط معاونت معماری وشهرسازی وزارت راه و شهرسازی برگزار و از طرح‌های برتر تقدیر شد.