04:31 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی آب نداریم
پایگاه خبری راد: فرماندار تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی مردم در مصرف آب، گفت: فعلا برنامه ریزی برای سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد.
وزیر بهداشت شهروند افتخاری زنجان شد
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هشتمین سفر استانی به زنجان، به عنوان شهروند افتخاری زنجان انتخاب شد.
شرایط استفاده از ارزهای غیرمعمول در "دارو" و "تجهیزات پزشکی"
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره شرایط استفاده از ارزهای غیرمعمول به جز دلار در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو، پیش‌فاکتورهایی که شرکت‌های واردکننده دارو و تجهیزات پزشکی به سازمان غذا و دارو ارائه می‌کنند، باید بر اساس ارز کشور مبداء باشد و تخصیص ارز هم بر اساس ارز کشور مبداء خواهد بود، نه با دلار.
اگر زلزله کرمانشاه در تهران رخ می‌داد، هزار هزار میلیارد خسارت وارد می‌شد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه «زلزله کرمانشاه پنج میلیارد تومان خسارت به کشور وارد کرده است»، گفت که اگر این زلزله در شهر تهران اتفاق می‌افتاد هزار هزار میلیارد تومان خسارت به کشور تحمیل می‌شد.
تداوم روند نزولی نفت پس از ثبت کاهش ماهانه بی‌سابقه
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز چهارشنبه بدنبال انتشار آماری که رشد غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا را نشان داد، کاهش پیدا کرد.
لنوو نخستین گوشی مجهز به فناوری ۵G را عرضه می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت لنوو (Lenovo) مدعی شده است که نخستین گوشی هوشمند مجهز به فناوری اینترنت ۵G با برند و به نام خود ثبت خواهد شد.
رشد اقتصادی کشورهای اروپایی کند شد
پایگاه خبری راد: با نگرانی از افزایش دامنه جنگ تجاری بین کشورهای جهان، رشد اقتصادی کشورهای عضو منطقه یورو در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ کندتر شد.
خرمای امسال چنگی به دل نمی‌زند
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: امسال به دلیل شرایط اقلیمی و محدودیت های آبی محصول خرمای خوبی در استان وجود ندارد و معلوم نیست سال آینده چه اتفاقی برای این محصول خواهد افتاد.
انعقاد قرارداد چند میلیارد دلاری برای توسعه اینترنت ۵G
پایگاه خبری راد: اپراتور تی موبایل اعلام کرده است که به منظور توسعه زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از فناوری اینترنت ۵G، یک قرارداد همکاری ۳.۵ میلیارد دلاری را با شرکت نوکیا به امضا رسانده است.
نخستین شرکت ۱ تریلیون دلاری کدام شرکت خواهد بود؟
پایگاه خبری راد: اپل، آمازون و گوگل بیشترین شانس را برای ثبت نام خود به عنوان نخستین شرکت با ارزش ۱ تریلیون دلار در دنیا، دارند.