18:53 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
دیه برق گرفتگی چند؟
پایگاه خبری راد: صنعت برق هر سال با برگزاری یک مناقصه و تعیین یک شرکت بیمه اقدام به پرداخت خسارت به مشترکان می‌کند که معمولا قیمت‌های مختلفی برای سوانح مختلف تعیین می‌شود؛ البته برای هر سانحه یک حداقل وجود دارد که شرکت بیمه باید آن عدد و یا بالاتر از آن را بپذیرد.
این نکات را هنگام استفاده از وای‌فای رعایت کنید
پایگاه خبری راد: اگرچه وای‌فای از امکانات ارائه‌شده در بسیاری از مکان‌های عمومی است، اما هنگام استفاده از این ویژگی باید نکات امنیتی را رعایت کنید تا مانع از حملات احتمالی به سیستم خود شوید.
واردات نفت آسیا از ایران کاهش یافت
پایگاه خبری راد: آمار دولتی و کشتیرانی نشان داد واردات نفت خام ایران از سوی خریداران بزرگ آسیایی در آستانه تحریم‌های جدید آمریکا علیه تهران، در ژوئن کاهش یافت.
افزایش قیمت نهاده‌ها مشکل عمده صنعت مرغ زنجان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: افزایش‌ قیمت نهاده‌ها و کمبود نقدینگی عمده مشکل صنعت مرغ استان است.
کار بهسازی یا احیاء بافت در 300 روستا انجام می‎شود
پایگاه خبری راد: معاون بنیاد مسکن کشور گفت: کار بهسازی یا احیا بافت در 300 روستا انجام می‎شود.
عربستان به آمریکا از پشت خنجر زد؟
پایگاه خبری راد: نخستین گزینه ترامپ بعد از خروج آمریکا از برجام برای حذف نفت ایران از بازارهای جهانی، عربستان بود. ترامپ از عربستان خواست تولید خود را دو میلیون بشکه افزایش دهد تا کمبودهای احتمالی جبران شود. عربستان نیز در ظاهر به درخواست آمریکا چراغ سبز نشان داد اما خواسته خود را چراغ خاموش پیش برد.
اجرای ۳۰۰ پروژه‌ی بخش نیرو در آذربایجان‌شرقی
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو با اشاره به طرح‌ها و فعالیت‌های وزارت نیرو در آذربایجان‌شرقی گفت: قریب به ۳۰۰ پروژه در بخش‌های مختلف «آب، فاضلاب و انرژی» با 8000 میلیارد تومان در آذربایجان‌شرقی در دست اجراست.
واردکنندگان متخلف معادل ارزش خودرو جریمه شوند
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت خواستار جریمه شرکتهای واردکننده خودروی متخلف به میزان ارزش ریالی خودروهای وارد شده به صورت غیرقانونی شد.
نیاز به اصلاح الگوی مصرف داریم/ می‌خواهیم خاموشی‌ها را تمام کنیم
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو با تاکید بر اهمیت کشت اصولی و متناسب با اقلیم هر منطقه، گفت: قریب به ۱۷۰ هزار هکتار برنج در استان‌های غیر از استان‌های شمالی کشت می‌شود که برخلاف اقلیم منطقه است؛ باید چاره‌ای برای معیشت این کشاورزان اندیشید و الگوها و کشت‌های مناسب را جایگزین کرد.
تجهیزات گلخانه‌ای ۱۰۰ میلیون دلار ارز آورد
پایگاه خبری راد:مجری طرح توسعه گلخانه‌های کشور و مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: طی یک‌سال گذشته از محل صادرات سازه و تجهیزات گلخانه‌ای ارزآوری ۱۰۰ میلیون دلاری عاید کشور شد.