14:51 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
مدیر امنیتی فیس بوک را ترک می‌کند
پایگاه خبری راد: مدیر ارشد امنیتی فیس بوک تا پایان ماه جاری میلادی این شرکت تکنولوژی را ترک خواهد کرد.
یک تریلیون دلاری شدن؛ نقطه عطفی برای اپل
پایگاه خبری راد: تیم کوک به‌عنوان مدیرعامل اپل به تازگی در یادداشتی عنوان کرده است که رسیدن به مقام نخست یک تریلیون دلاری مساله بسیار ارزشمندی است و به طور قطع، نقطه عطفی برای اپل محسوب می‌شود.
کنگره آمریکا برای غول‌های فناوری خط و نشان کشید
پایگاه خبری راد: کنگره آمریکا به دنبال تصویب قانونی است که در آن شرکت‌های نرم‌افزاری مجبور خواهند بود درباره همکاری‌های خود با سایر شرکت‌های خارجی بخصوص چین و روسیه گزارش دهند.
اصلاح آمار ارز مسافرتی خارج شده از کشور
پایگاه خبری راد: روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره اطلاعات ارایه‌شده در زمینه آمار ارز مسافرتی خارج شده از کشور همزمان با تغییر سیاست‌های ارزی، توضیحی ارایه کرد.
افزایش قیمت جهانی طلا پس از ثبت پایین‌ترین رکورد ۱۷ ماه گذشته
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز دوشنبه در پی ادامه نگرانی‌ها نسبت به تبعات جنگ تجاری آمریکا و چین، به روند بهبود از پایین‌ترین رکورد ۱۷ ماه گذشته ادامه داد و اندکی افزایش یافت.
خروج از طرح‌های جزیره‌ای توسعه مشاغل کشاورزی
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: باید طرح‌های مشاغل کشاورزی را از حالت جزیره‌ای خارج کنیم.
امیدوارم یک آیت‌الله خلخالی دیگر در قوه قضاییه بیاید
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: امیدوارم یک آیت‌الله خلخالی دیگر در قوه قضاییه بیاید هر چند دشمنان نسبت به ایشان حقد و کینه دارند اما کار اصلی را مرحوم خلخالی کرد. هنگامی که در عرصه موادمخدر ورود کرد بساط موادمخدر برچیده شد.
اشتغال‌زایی صنایع پائین‌دستی پتروشیمی، ۱۳ برابر صنایع بالادستی
پایگاه خبری راد: رئیس تحقیق و توسعه پتروشیمی ایلام بر ضرورت ایجاد دفتر سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در استان تأکید کرد و گفت: ظرفیت اشتغال‌زایی در صنایع پائین‌دستی پتروشیمی، حدود ۱۳ برابر صنایع بالادستی است.
بخشی از بیمه ایران واگذار می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس کل جدید بیمه مرکزی گفت که علاقه‌مندیم تا با اصلاح ساختارهای اقتصادی بتوانیم بخشی از بیمه ایران را واگذار کنیم.
سرمایه‌گذاران دقت کنند، ریسک استارتاپ‌ها بالاست
پایگاه خبری راد: در حالی که برخی شرکت‌های استارتاپی در ارزش‌گذاری‌های خود رقم‌های بالایی را عنوان می‌کنند و برای تامین مالی درخواست پذیرش خود را به بورس و فرابورس داده‌اند، رئیس سازمان بورس اوراق بهادار می‌گوید "این شرکت‌ها ریسک بالایی در سرمایه‌گذاری دارند، خواهش من از سرمایه گذاران این است که به ماهیت این صنعت ها بیشتر توجه کنند. "