09:38 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
 مهندس مرادی: دستیابی به قله‌های پیشرفت و سعادت کشور با کمک خبرنگاران
پایگاه خبری راد: سرپرست شرکت توسعه منابع آب و نیرو به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی منتشر کرد.
وقتی موبایل داغ می‌کند چکار کنیم؟
پایگاه خبری راد: یکی از مشکلاتی که همواره کاربران گوشی‌های هوشمند و برخی دیگر از دستگاه‌های الکترونیکی با آن مواجهند، داغ کردن بیش از اندازه باتری آن‌هاست.
سیاست‌های تامین آب روی بارورسازی ابرها متمرکز نیست
پایگاه خبری راد: معاون وزیر نیرو در امور آب گفت: جایگاه بارورسازی ابرها برای کمک به منبع آبی کشور یک جایگاه تعیین کننده نیست که ما سیاست‌های تامین آب را بر بارورسازی ابرها بگذاریم.
نظر شرکت‌های پتروشیمی درمورد بسته جدید ارزی
پایگاه خبری راد: یکشنبه شب بسته جدید ارزی توسط رییس کل بانک مرکزی ارائه شد که طبق این بسته قرار شد ارز صادراتی پتروشیمی‌ها در بازار ثانویه معامله شود. تصمیمی که دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی از آن استقبال کرده و بر این باور است که باعث از بین رفتن فساد می‌شود.
اعزام بیش از ۵۵ هزار حاجی ایرانی به عربستان سعودی
پایگاه خبری راد: قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد که تاکنون ۵۵ هزار و ۷۱۱ حاجی ایرانی به سرزمین وحی اعزام شده‌اند.
خبر جدید پیروزبخت درباره استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی
پایگاه خبری راد: رییس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد که با توجه به شرایط پیش روی صنعت خودروسازی در صورت حصول اطمینان از رعایت استانداردهای ۸۵ گانه خودرویی توسط خودروساز، این امکان وجود دارد که در مورد برخی استانداردها که رعایت ایمنی آن‌ها ساده نیست، به مدت یکسال فرصت زمانی داده شود.
شروط افزایش وام شرکت‌های دانش‌بنیان در نوسانات ارزی/امهال بازپرداخت تسهیلات در شرایط تحریم
پایگاه خبری راد: رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از تغییر میزان وام در تلاطمات ارزی اخیر برای شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: در صورتی که شرکتی بعد از خرید خارج با تغییر ارز مواجه شده باشد و این تغییرات در قیمت نهایی آنها تاثیرگذار باشد، میزان وام درخواستی آنها تغییر خواهد کرد.
توضیحات آذری جهرمی در کمیسیون امنیت ملی درباره ٢۵ میلیون حمله سایبری در ٦ ماه گذشته
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که طبق توضیحات وزیر ارتباطات در جلسه امروز این کمیسیون، ۲۵ میلیون حمله سایبری و ۶۵۰ مورد نفوذ طی شش ماه گذشته توسط بیش از ۹۰۰ هزار مهاجم علیه کشور شناسایی شده است.
ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان هوشمند می‌شود
پایگاه خبری راد: امکان تعامل دو سویه میان شرکت‌های دانش‌بنیان و نهادهای خصوصی و دولتی از سوی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری به منظور ایجاد بستری تعاملی برای معرفی عناصر فعال در زیست‌بوم کارآفرینی ایران فراهم می‌شود.
تصویب طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در کمیسیون حقوقی و قضایی
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تصویب طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در این کمیسیون خبر داد.