03:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

20 درصدی

سخت‌ترین شرایط آبی اصفهان در دهه‌های اخیر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با تاکید بر اینکه آورد امسال سد زاینده رود به 500 میلیون مترمکعب هم نخواهد رسید، گفت: براساس آمار موجود سخت‌ترین و نادرترین شرایط افت ورودی آب به سد زاینده رود در سال جاری اتفاق افتاده است.
 افزایش 20 درصدی قیمت خودرو!
پایگاه خبری راد: در جلسه‌ای که یکشنبه گذشته با حضور مسوولان وزارت صنعت، معدن تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خودروسازان و همچنین قطعه‌سازان برگزار شد، فعالان صنعت خودرو اعلام کرده‌اند با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید، قیمت خودرو باید بین ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش یابد.
600 میلیارد تومان برای تکمیل طرح فاضلاب یزد نیاز است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اجرای کامل طرح فاضلاب یزد به 5 سال زمان نیاز دارد، گفت:‌ بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح فاضلاب شهر یزد نیاز است.
رکود بازار، دست قاچاقچیان و متقلبان بازار تایر و روغن را بست
پایگاه خبری راد: نوسانات ارزی قیمت تایرهای وارداتی را 20 درصد افزایش داد و رکود موجود در بازار، دست قاچاقچیان و متقلبان بازار تایر و روغن را بست.
کشتی بازار ارز کجا پهلو گرفته است؟
پایگاه خبری راد: متاسفانه با سیاست‌گذاری‌های فعلی مشخص نیست، آینده اقتصادی ایران به کدام سمت و سو حرکت خواهد کرد، حتی اقتصاددان‌ها و فعالان حوزه اقتصادی هم می‌گویند نمی‌دانند که تا پایان سال قیمت ارز چه میزان خواهد بود؟
دلار ۴۲۰۰تومانی هزینه تولید را‌کاهش‌می‌دهد
پایگاه خبری راد: رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور گفت: با توجه به اثر افزایش رشد 20 درصدی نرخ دستمزدها در سال جاری، اعلام نرخ 4200 تومانی نرخ دلار با اثر کاهشی بر هزینه تمام شده تولید همراه خواهد بود و به نظر می رسد اثری ملموس و قابل توجه در قیمت قطعات داشته باشد.
حداقل دستمزد کارگران یک میلیون و 116 هزار تومان شد
پایگاه خبری راد: شورای عال کار در آخرین جلسه‌ی خود سرنوشت دستمزد 13 میلیون کارگر ایرانی را تعیین کرد و با افزایش 20 درصدی حداقل دستمزد کارگران نسبت به سال گذشته موافقت کرد.
اتحاد نفتی با روس‌ها چطور شکل گرفت؟
پایگاه خبری راد: دروازه صنعت نفت ایران، چهارشنبه هفته گذشته، برای اولین بار در 109 سال گذشته، رسما به روی روس ها باز شد. چرا قرارداد نفتی با روس ها مهم است؟ حضور بلند مدت روسیه در صنعت نفت ایران چه تبعاتی دارد؟
افزایش 20 درصدی نرخ انشعاب آب در سال جدید
پایگاه خبری راد: اعضای شورای شهر تهران به افزایش نرخ بیست درصدی حق انشعاب رأی مثبت دادند.
شکایات مشترکین تلفن همراه کم شد
پایگاه خبری راد: معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کاهش زمان فرایند ترابرد تلفن همراه و در نتیجه کاهش 20 درصدی شکایات مشترکان در این زمینه خبر داد.
«اتوخسروانی» از عذرخواهی هراس ندارد
پایگاه خبری راد: شرکت های خودرویی از عذرخواهی کردن هراس دارند اما «اتوخسروانی» چنین دیدگاهی را ندارد.
آغاز تولید کامیونت های میتسوبیشی فوسو با 20درصد داخلی سازی
پایگاه خبری راد: برای داخلی سازی کامیون های میتسوبیشی عجله ای نداریم و الزامات قانونی را پیگیری خواهیم کرد.
بودجه 97 "سازمان امور دانشجویان" و "صندوق رفاه" افزایش یافت
پایگاه خبری راد: رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش 10 درصدی بودجه این سازمان و 20 درصدی اعتبارات عمومی صندوق رفاه دانشجویان در سال 97 خبر داد.
شورای رقابت بلای جانی خودروساز و قطعه ساز ایرانی
پایگاه خبری راد: شورای رقابت برای مدیریت کار باید ورودی های صنعت خودرو را مدیریت نماید در حالی که شورای رقابت دست شرکت هایی مثل فولاد مبارکه را باز گذاشته است و فولاد مبارکه قیمت فولاد را با توجه به کشش بازار تغییر می دهد.
معاون بازاریابی و فروش سایپا:وقفه ایجاد شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است
پایگاه خبری راد: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه شرایط ارائه خدمات در سایپا بر اساس آمار ارائه شده از مراجع ذیصلاح نسبت به گذشته بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: وقفه ایجاد شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است.
صفحه قبل | صفحه بعد