13:48 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یاهو

برخی رفتارها در مورد برجام به دور از انصاف است
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت: جوانه هایی که در پی برجام در ایران رشد کرد و اتفاقاتی که با هزاران زحمت رقم خورد امروز در یک فضای شعارگونه لگدکوب می شود که این رفتار به دور از انصاف است.
رونمایی یاهو از پیام رسان جدیدش
پایگاه خبری راد: به تازگی یاهو پیام رسان جدیدی را تحت عنوان 《سنجاب》 یا اسکورل معرفی کرده است که هم اکنون در فاز آزمایشی قرار دارد.
کلید واژه شعار امسال اعتماد است/نیازمند یک آشتی ملی بزرگ هستیم
پایگاه خبری راد: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر این که کلید واژه تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی اعتماد است، تصریح کرد: یک آشتی ملی بزرگ چه در داخل سیاسیون و حکومت و مردم و چه اقشار گوناگون اعم از غنی و فقیر و کارگر و کارفرما باید به وجود آید تا اعتلای کشور و رشد و توسعه اقتصاد و ارتقا کیفیت کالاهای داخلی و رقابت پذیر شدن تولیدات داخلی دغدغه همگانی شود.
جی‌میل بازطراحی و به‌روز می‌شود
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که گوگل قصد دارد طراحی نسخه وب سرویس پست الکترونیک جی‌میل خود بازطراحی و به‌روزرسانی کند.
توصیه های سیزده بدری آتش نشانی
پایگاه خبری راد: سازمان آتش‌نشانی برای مراسم سیزدهم فروردین توصیه های ایمنی اعلام کرد.
فراخوان مدیرعامل مخابرات برای نظرخواهی از کارکنان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار یادداشتی در اینستاگرام خود از همکاران خود و کارکنان خواسته نظرات خود درباره دو موضوع مربوط به پایان سال را بیان کنند و همچنین تأکید کرده که تمام نظرات خوانده و مدنظر قرار داده خواهند شد.
مدعیان تخلفات چند هزار میلیاردی خودرو مستندات ارایه دهند
پایگاه خبری راد: پس از طرح ادعای برخی از واردکنندگان خودرو مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی ارایه می دهد.
راهکار وزیر برای ارتقای جویشگرهای بومی
پایگاه خبری راد: تصور کنید دسترسی به جست‌وجوگرهایی مثل گوگل یا یاهو برای مدتی قطع شود. این اتفاق چقدر می‌تواند در حوزه‌های مختلف تجاری، علمی و آموزشی و حتی سرگرمی تاثیر منفی بگذارد؟ از این دریچه طراحی و تقویت یک جست‌وجوگر بومی توجیه‌پذیر و حتی ضروری به نظر می‌رسد.
چرا آیفونی‌ها نمی‌توانند از ایمیل استفاده کنند؟
پایگاه خبری راد: کاربران گوشی‌های آیفون و محصولات اپل اعلام کردند که در دسترسی به ایمیل یاهوی خود مشکل دارند.
در جواب شمایی که موفقیت دیگران را بر نمی تابید!
پایگاه خبری راد: میثم رضایی یکی از معدود افرادی بود که در قامت یک بازرگان موفق( که البته گویی موفقیت وی خوشایند برخی از دوستان نبوده است) و رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو بارها نسبت به نتایج تصمیمات عجیب دولتی ها هشدار داد.
نسل جدید A کلاس مرسدس بنز بپا خواست
پایگاه خبری راد: بعد از ماه‌ها انتظار، شایعات و انتشار تصاویر جاسوسی بسیار زیاد در رسانه‌های مختلف خبری، در نهایت نسل جدید A کلاس از سوی کمپنی مرسدس بنز رونمایی شد تا بجای شایعات غیر رسمی و تصاویر جاسوسی، حالا با گالری تصاویر و اطلاعات رسمی مرسدس بنز A کلاس سروکار داشته باشیم.
هیاهوی تفریغ!
پایگاه خبری راد: گزارش تفریغ بودجه ۱۳۹۵ که اولین گزارشی بود که "عادل آذر" با حضور در ریاست دیوان محاسبات به مجلس برد را می‌توان جزو پرحاشیه‌ترین گزارش‌های تفریغ در چند سال اخیر دانست. تفریغی که باز کردن آن با اعداد و ارقام بعضا عجیب و در ادامه با هیاهوی خاص خود همراه بود.
کاخ سفید نپذیرفتن پنس از سوی عباس را تاسف‌بار خواند/تشکیلات خودگردان به دنبال مواضع جسورانه
پایگاه خبری راد: در حالیکه تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار اتخاذ مواضعی جسورانه‌ در قبال به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل شده است، دولت ترامپ با سرزنش کردن مواضع اخیر فلسطین اعلام کرد که تشکیلات خودگردان فرصت به وجود آمده برای مذاکره را از بین برد.
چرا به سهمیه ۳۰ درصدی زنان در مدیریت کشور می‌بالید؟
پایگاه خبری راد: در همایش ملی زنان و توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی میزان نقش زنان در تولید ناخالص کشور حدود ۴۰ درصد اعلام شد و موضوعاتی از قبیل مشکلات حضور زنان در محیط کسب‌وکار، نگرش بخش‌های دولتی و خصوصی در زمینه مدیریت زنان مطرح و تاکید شد و با توجه به توانمندی‌های موجود دراین بخش از نیروی انسانی و آمادگی برای پذیرش مسئولیت، ضرورت دارد نگرش‌ها و فرهنگ‌ها در این زمینه تغییر کند و سهمیه‌بندی برای فعالیت زنان در عرصه‌های مدیریتی کشور برداشته شود.
یک کارشناس: شیوه ساخت و ساز در ۴۵سال اخیر هیچ تغییری نکرده است
پایگاه خبری راد: رییس سابق سازمان نظام کاردانی استان تهران گفت: به عنوان کسی که ۴۵ سال در این صنعت هستم و در نظام کاردانی بودم می‌گویم اقدامی در جهت اصلاح شیوه ساخت و ساز نشده است. پس این‌که امروز شاهد این مسائل باشیم اصلا دور از انتظار نیست.