10:46 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ورنا

سودای نفتی دست نیافتنی سعودی‌ها
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی با این امید که قیمت نفت به ۸۰ دلار در هر بشکه بازگردد، حاضر شده است ماه میلادی جاری تولیدش را به میزان بیشتری کاهش دهد.
 عمده دروس دانشگاهی به درد ایران نمی‌خورد
پایگاه خبری راد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: عمده دروس دانشگاهی به درد ایران نمی‌خورد.
ضریب نفوذ فناوری و نوآوری در صنعت خودرو افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: با امضای تفاهم‌نامه حمایت از ایجاد شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری در حوزه فناوری‌های وابسته به صنایع خودرو، ضریب نفوذ فناوری و نوآوری در صنعت خودروی کشور افزایش می‌یابد.
تفاهم‌نامه حمایت از ایجاد شتاب‌دهنده‌ها در حوزه فناوری‌های صنایع خودرو امضا شد
پایگاه خبری راد: تفاهم‌نامه حمایت از ایجاد شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری در حوزه فناوری‌های وابسته به صنایع خودرو میان معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری و گروه صنعتی ایران خودرو منعقد شد.
با فیلترینگ و قوانین دست‌وپاگیر مانع کسب‌وکار جوانان نخبه نشویم
پایگاه خبری راد: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: آنچه که امروز باید مورد توجه و اهمیت قرار گیرد، این است که سیستم اقتصاد سنتی در کسب و کار بداند که باید بر جوانان نخبه و متخصص سرمایه‌گذاری کند، نه آنکه بر سر راه آنها سد شود و یک روز با فیلترینگ و روزی دیگر با قوانین دست و پاگیر و ... مانع از فعالیت آنها شود، چراکه درنهایت خود اوست که می‌بازد.
توزیع مرغ دولتی به قیمت 8900 تومان همچنان ادامه دارد..
پایگاه خبری راد: با توزیع گوشت مرغ به نرخ دولتی در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سیر نزولی کاهش قیمت آن همچنان ادامه دارد.
دلیل ایجاد سود روزشمار در ایران چیست؟
پایگاه خبری راد: یک کارشناس ارشد امور بانکی تلاش بانک‌های خصوصی برای جذب بیشتر منابع را دلیل اصلی ایجاد سودهای روزشمار دانست.
دور زدن تحریم‌ها توسط کره شمالی!
پایگاه خبری راد: بانک‌ها و مقامات ناظر آمریکایی برای شناسایی تراکنش‌های دلاری مرتبط با کره‌شمالی با چالش‌هایی مواجه شده‌اند.
 انتشار آمار اقتصادی وزارت بازرگانی آمریکا متوقف شده است
اداره تحلیل اقتصاد و آمار وزارت بازرگانی آمریکا در طول تعطیلی بخشی از دولت، آمار اقتصادی را منتشر نخواهد کرد.
 اروپا برای استقلال در تراشه‌سازی سرمایه گذاری میلیاردی کرد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اتحادیه اروپا قصد دارد به منظور جا نماندن از چین و آمریکا در زمینه تولید قطعات الکترونیکی و ساخت تراشه‌های مخصوص رایانه و موبایل، میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کند.
رونمایی از طرح های فناورانه
پایگاه خبری راد: امروز با حضور مسؤولین کشوری از ۷۳ طرح فناورانه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار رونمایی شد.
تلاش برای آشتی ترامپ با رئیس بانک مرکزی آمریکا!
پایگاه خبری راد: نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال گزارش داد مشاوران ارشد دولت ترامپ به دنبال برقراری نشستی بین وی و جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا هستند.
توافق اوپک پلاس برای نجات بازار نفت ناکافی است
پایگاه خبری راد: اگر هدف کاهش تولید نفت از سوی گروه اوپک پلاس تقویت قیمت‌ها بود در این صورت این توافق به شکل روشنی شکست خورده است.
 شرکتهای دانش‌بنیان در شرایط بحران‌های اقتصادی فروش چشمگیری داشته اند
پایگاه خبری راد: معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور با اشاره به چالش‌های اقتصادی در کشور، گفت: علیرغم مشکلات در بخش‌های اقتصادی، ولی فروش شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار چشمگیر است که این امر نشان می‌دهد بخش‌های دانش‌بنیان جزو بخش‌های پویای کشور هستند.
پاسخ به دغدغه‌ی امنیت کاربران پیام‌رسان‌های بومی
پایگاه خبری راد: استفاده از پیام‌رسان‌های بومی به یکی از اولویت‌های مسوولان تبدیل شده، اما دغدغه‌ی امنیت یکی از مواردی است که پیام‌رسان‌ها با حل آن می‌توانند کاربران را به استفاده از ابزارهای بومی جذب کنند.