04:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مکان

آگهی دعوت به همکاری بانک ایران زمین
با استعانت از خداوند متعال بانک ایران زمین به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز برای امور طرح و برنامه در واحدهای ستادی ادارات مرکزی براساس ضوابط و مقررات و آئین نامه استخدامی بانک از بین متقضیان واجد شرایط ذیل پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی استخدام نماید.
سناریوی پساکرونایی برای تقاضای منگنز
با توجه به سناریوی پساکرونایی، فعالیت‌های صنعت ساخت و ساز در حال افزایش است بنابراین انتظار می‌رود تقاضا برای منگنز در سال‌های آینده افزایش یابد.
نظرخواهی از فعالان بازار درباره اساسنامه صندوق "زمین وساختمان"
فعالان بازار سرمایه می‌توانند پیشنهاد و نظرهای خود در ارتباط با پیش‌نویس اصلاحی اساسنامه صندوق‌های سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان را به اداره امور صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کنند.
آغاز معاملات قراردادهای اختیار معامله «شبندر»
دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در سررسید بهمن ۱۴۰۰، از چهارشنبه، ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.
الگوریتم‌بازها چه کسانی هستند؟
براساس دستورالعمل افشای اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار، استفاده از الگوریتم تنها برای عملیات بازارگردانی مجاز است و شرکت‌های نرم‌افزاری حق افشای اطلاعات عمق سفارش‌ها به درگاه‌های آنلاین به‌جز آنلاین گروهی را ندارند.
بانک ایران زمین حامی تولید واکسن ایرانی
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد: اقدامات بانک ایران زمین در تسریع تولید واکسن کرونا بسیار به موقع و امید بخش بود و با تجهیزاتی که بانک برای راه اندازی خط تولید واکسن کرونا در اختیار مجموعه دارویی برکت قرار داد فرآیند تولید واکسن را تسریع کرد.
معاملات قراردادهای اختیار معامله «کگل» آغاز می‌شود
دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سررسید بهمن ۱۴۰۰، از چهارشنبه، ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.
توسعه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم؛ از سیگنال تا اسنپ
سه اَپلیکیشن «سیگنال»، «اسنپ» و « آپ»، می‌توانند دسترسی متقاضیان و سرمایه‌گذارانِ صندوق‌های بورسی را به راحتی در کل کشور پوشش دهند.
عرضه صکوک اجاره سهام ۷ هزار میلیارد ریالی صنایع و معادن غدیر
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره سهام شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (سهامی عام) به مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران از روز دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ به مدت سه روز کاری در نماد "صمعاد۴۰۷" عرضه عمومی خواهد شد.
آغاز هفته جهانی سرمایه‌گذار در بازار سرمایه ایران
هفته جهانی سرمایه‌گذار به طور رسمی امروز در بازار سرمایه ایران آغاز شد.
حذف موج سواران شرایط غیرشفاف و دستوری
یکی از آفت‌های اقتصاد دستوری، فاصله گرفتن فضای اقتصادی از شرایطی است که در آن به جای اینکه تولید توجیه اقتصادی داشته باشد واسطه‌گران و دلالان در آن جولان می‌دهند.
فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین
بانک ایران‌ زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد / نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
بازارگردان؛ کنترل‌کننده عرضه و تقاضای بازار
بازارگردان فعال می‌تواند مناسبت‌ترین گزینه برای دستیابی به تعادل قیمتی در بورس و همچنین افزایش نقدشوندگی باشد.
تأیید نشدن معاملات؛ اقدامی قانونی براساس دستورالعمل‌ و ضوابط
تأیید نشدن معاملات بر اساس مواد قانونی موجود در دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و پس از بررسی کارشناسی انجام می‌شود.
حمایت مجلس از لغو قیمت گذاری دستوری خودرو
لغو قیمت گذاری دستوری در صنعت خودرو کشور باعث می شود ضمن ایجاد رقابت در صنعت، دست دلالان هم از بازار کوتاه شود.