17:46 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

موسیقی

اسکیزوفرن‌ها از نبوغ تا جنون
پایگاه خبری راد: رییس انجمن حمایت از بیماران اسکیزوفرنی ضمن تشریح این بیماری و خدمات انجمن به آنها، گفت: افرادی که زمینه این بیماری را دارند بسیار باهوش هستند و در شرایط صحیح زندگی و جامعه، می‌توانند به نبوغ و موفقیت‌های زیادی دست یابند.
ممنوعیت ورود ساز به پارک، مصوبه شورا نیست
پایگاه خبری راد: عضو شورای شهر تهران عنوان کرد که ممنوعیت ورود ساز به پارک‌ها مصوبه شورای شهر نیست.
خشم علت بروز بسیاری از خشونت‌ها در جامعه/راه‌های مقابله با خشم
پایگاه خبری راد: یک روانشناس خشم را علت بروز بسیاری از خشونت‌ها در جامعه عنوان کرد و گفت: صحبت کردن از پرخاشگری جلوگیری می‌کند و ما باید صحبت کردن را یاد بگیریم.
همکاری سامسونگ با اسپاتیفای برای تجربه لذت‌بخش موسیقی
پایگاه خبری راد: سامسونگ و اسپاتیفای با همکاری یکدیگر می خواهند تجربه لذت بخش و بی وقفه گوش دادن به موسیقی را برای کاربران محصولات سامسونگ فراهم بیاورند.
جدیدترین مذاکرات "همایون شجریان" برای کنسرت خیابانی‌اش
پایگاه خبری راد: پس از اعلام آمادگی همایون شجریان برای برگزاری کنسرت خیابانی، جلسه‌ای با حضور این هنرمند و مدیران شهرداری تهران برای بررسی امکان برگزاری این کنسرت تشکیل شد.
صدور مجوز احداث جاده پنبه‌کال
پایگاه خبری راد: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در خصوص احداث جاده پنبه‌کال در منطقه استراتژیک زردکوه، گفت: این اقدام بدون مجوز آغاز شد و ادراه‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آن را متوقف کرد و پس بازدید کمیته فنی این ادراه‌کل اکنون با انجام یک سری اصلاحات در مسیر، اجازه احداث جاده داده شده است.
ایرانسل از پروژه «گیک» رونمایی کرد
پایگاه خبری راد: ایرانسل با هدف کمک به اشتغال‌زایی و حمایت از توسعه کسب و کارهای موبایلی و در راستای همکاری با برنامه‌نویسان این حوزه، از پروژه بزرگ گیک» (Geek) رونمایی کرد.
اسپاتیفای قابلیت جدیدی به پلت‌فرم‌اش افزود
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای (spotify) قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده است تا کاربران حتی درصورت حذف حافظه پنهان گوشی، بتوانند به تاریخچه دانلودهای خود دسترسی پیدا کنند.
تا دولت تمام نشده دست بجنبانید
پایگاه خبری راد: «سه سال وقت دارید. اگر می‌خواهید خانه‌ی مستوفی‌الممالک را زنده کنید، دست‌ بجنبانید و تا دولت تمام نشده کارتان را انجام دهید. معلوم نیست وزیر بعدی ارتباطات در دولت بعدی علاقه‌ای به ادامه‌ی این کار داشته باشد.»
پخش آنلاین موسیقی اپل از رقیب جهانی‌اش جلو زد
پایگاه خبری راد: تعداد مشترکان پولی اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اپل موزیک در ایالات متحده آمریکا از بزرگترین رقیب خود یعنی سرویس اسپاتیفای بیشتر شده است.
موسیقی به استوری اینستاگرام اضافه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد شبکه اجتماعی اینستاگرام قصد دارد قابلیت افزودن موسیقی را به استوری‌های خود اضافه کند.
یوتیوب موزیک در ۱۲ کشور منتشر می‌شود
پایگاه خبری راد: گوگل می‌خواهد اپلیکیشن یوتیوب موزیک و یوتیوب پریمیوم را در ۱۲ کشور جهان عرضه و منتشر کند.
نحوه‌ مدیریت و کاهش مصرف اینترنت در اندروید
پایگاه خبری راد: کاربران دستگاه‌های اندرویدی با رعایت چند نکته می‌توانند مصرف اینترنت را مدیریت کرده و کاهش دهند.
هزینه سنگین مراقبت از کودکان اتیسم/ به پویش " #تا روز عادی " بپیوندید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل انجمن اتیسم تاکید کرد که هزینه زندگی برای خانواده کودکان اتیسم سنگین است؛ به همین دلیل مردم می‌توانند با پرداختن بخشی از کمک هزینه‌های درمانی و آموزشی، کمک کنندتا این کودکان نیز از زندگی عادی بهره‌مند شوند.
ابداع برنامه جدید تلفیق جادویی صدای محیط با تصاویر
پایگاه خبری راد: صدای محیط می‌تواند به طرز شگفت‌انگیزی برای ما جذاب باشد، صدای رودخانه‌ها، پرندگان در حال پرواز، حیوانات جنگل‌های بزرگ و غیره اما این بار محققان ژاپنی پروژه‌ جدیدی را که با استفاده از یک پتانسیل تخیلی کار می‌کند و آن را با هوش مصنوعی (AI) به صورت جادویی ترکیب می‌کند، در دستور کار خود قرار داده‌اند.