15:10 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مردان

زنجبیل روی مدار کرونا!
نماد برتر- پس از شیوع و گسترش ویروس کرونا در برخی کشورها و به تبع آن مثبت شدن این ویروس در ایران، می توان تاثیر این ورود نامیمون را بر رفتارهای مردم در اقشار مختلف مشاهده کرد، چه آنها که سعی می کنند رفتارهای بهداشتی خود را بهبود ببخشند و مشتری پروپاقرص داروخانه ها و مراکز بهداشتی شده اند و چه آنها که متاسفانه سعی می کنند از این نمد برای خود کلاهی بدوزند.
کاهش نرخ بیکاری در انگلیس
پایگاه خبری راد: نرخ بیکاری در انگلیس به ۳.۸ درصد کاهش یافت.
اسپیکرهای هوشمند بیشتر برای خرید اینترنتی استفاده می‌شوند
پایگاه خبری راد: نتایج تازه‌ترین تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته بر روی کاربران آمریکایی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از آنها به منظور کارهای مرتبط با خریداری محصولات مختلف به صورت اینترنتی از اسپیکرهای هوشمند استفاده می‌کنند.
بررسی وضعیت خدمات الکترونیک در وزارت کشور
پایگاه خبری راد: وزارت کشور ۱۰ مجوز برای ارائه خدمات صادر می‌کند که از این تعداد تنها دو مورد در فرایندی کاملا الکترونیک قرار داشته و هشت مورد دیگر فرایندی غیرالکترونیک دارند.
چند درصد مردان از پیدا کردن کار ناامیدند؟
پایگاه خبری راد: بررسی آمار مربوط به علت عدم جستجوی کار توسط کارجویان و جوانان نشان می‌دهد که در سال گذشته ۱۹ درصد مردان و حدود ۳۵ درصد زنان بیکار از پیدا شدن شغل ناامید شده‌اند.
آشنابازی؛ رایج‌ترین راه پیدا کردن شغل!
پایگاه خبری راد: نتایج طرح آمارگیری از نیروی کار در سال گذشته نشان می‌دهد که جویندگان کار از طریق پرس و جو از دوست و آشنا و پس از آن مراجعه به دفاتر کاریابی تمایل بیشتری برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود داشته‌اند.
ترفندهای شرکت‌های هواپیمایی برای کاهش هزینه‌ پرواز
پایگاه خبری راد: شرکت‌های هواپیمایی ترفندهای مختلفی را برای کاهش هزینه‌های پرواز به کار می‌برند.
درآمد متوسط آمریکایی‌ها چه قدر است؟
پایگاه خبری راد: شهروندان امریکایی به طور متوسط ۴۷هزار دلار در سال درآمد دارند.
کدام کارگران کمترین دستمزد روزانه را می‌گیرند؟
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت کار از وضعیت دستمزد نیروی انسانی شاغل در بخش کشاورزی، کمترین میزان دستمزد روزانه را کارگران "میوه‌چین"و بیشترین متوسط دستمزد روزانه را کارگران "دروگر غلات و نشاکار" دریافت کرده‌اند.
یک پنجم اروپایی‌ها شغل تمام وقت ندارند
پایگاه خبری راد: تقریبا نیمی از مردم هلند دارای مشاغل پاره وقت هستند.
جزئیات تامین خسارت ۳۸ هزار میلیاردی سیل/ بانک‌ها را تحت فشار نگذارید
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه خسارت ناشی از سیل در ابتدای سال جاری را ۳۸ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان از این مبلغ در قالب تسهیلات تامین خواهد شد.
تحولات قریب‌الوقوع فضای مجازی چیست؟
پایگاه خبری راد: فعالیت در فضای مجازی در ایران از گذشته تا امروز کش و قوس‌های زیادی داشته و هر از چند گاهی اخبار و سخنانی به نقل از مسوولان و سیاست‌گذاران در این حوزه به گوش می‌رسد که در سرنوشت فضای مجازی تاثیرگذار است.
بهترین دوره اقتصادی ایران سال‌های ۶۸ تا ۸۶ بوده است
پایگاه خبری راد: معاون پایش و پژوهش سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: بهترین دوره اقتصادی ایران طی سال‌های ۶۸ تا ۸۶ بوده است و سال‌های ۸۶ تا ۹۳ به دلیل مشکلات اقتصادی، اقدامات در خور توجهی در بخش بهره‌وری نیز انجام نشد.
نرخ جدیدی برای آرایشگاه‌های مردانه پیشنهاد نشده است
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران می‌گوید که امسال نرخ جدیدی برای خدمات این صنف پیشنهاد نشده است.
انتظار ۱۵ ساله به ثمر نشست!
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان بر این باورند که با وجود تاکید برنامه‌های توسعه بر تدوین سند ملی کار شایسته، دولت‌ها تمایل چندانی به تنظیم آن نداشتند و اگر هم داشتند، بروز تغییر و تحولات مختلف در حوزه روابط موجب شد که عملاً پرداختن به سند کار شایسته کمتر احساس شود. اما وزارت کار در دولت فعلی مصمم شد تا به این تکلیف قانونی در برنامه ششم توسعه عمل کند و آرزوی دیرینه کارگران را تحقق بخشد.