00:51 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مجرمان سایبری

حفره‌های امنیتی نرم‌افزارهای آدوب برطرف شدند
پایگاه خبری راد: شرکت آدوب با انتشار یک نسخه به روزرسانی شده از نرم افزارهای کاربردی آدوب ریدر و آدوب آکروبات، دو آسیب پذیری و حفره امنیتی موجود در آنها را برطرف کرده و از میان برده است.
لو رفتن اطلاعات کاربران بازی‌های آنلاین!
پایگاه خبری راد: هکرها و مجرمان سایبری اطلاعات بالغ بر هفت میلیون نفر از کاربران وب‌سایت معروف فعال در زمینه بازی‌های رایانه‌ای آنلاین را به سرقت برده‌اند.
هکرها از نفوذ به نرم افزارهای آدوب مایوس شدند
پایگاه خبری راد: شرکت آدوب به منظور برطرف کردن دو آسیب پذیری و حفره امنیتی در دو نرم افزار آدوب ریدر و آکروبات یک به روزرسانی امنیتی جدید منتشر کرده است.
توئیتر میزبان بزرگترین افشای اطلاعاتی آلمان شد
پایگاه خبری راد: هکرها در بزرگترین هک و حمله سایبری تاریخ آلمان به حساب‌های کاربری بسیاری از سیاست‌مداران و روزنامه‌نگاران فعال در این کشور نفوذ و دسترسی پیدا کردند.
 اقدام قاطعانه گوگل برای مقابله با پیام‌های آلوده و مخرب
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود نسخه جدید اپلیکیشن پیام‌رسان اندروید مسیجز قادر خواهد بود به مقابله با پیام‌های آلوده، مخرب و مزاحم بپردازد.
 بانک برزیلی بعد از افشای اطلاعات مشتریان خود جریمه سنگینی را تقبل کرد
پایگاه خبری راد: یک بانک برزیلی تحت‌تاثیر سهل‌انگاری و افشای اطلاعات مالی و شخصی حساب‌های کاربری بالغ بر ۲۰ هزار نفر از مشتریان خود، ۳۸۲ هزار دلار جریمه شد.
هکرهای کره شمالی به اطلاعات پناهندگان به کره جنوبی حمله بردند!
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری کره جنوبی امروز جمعه اعلام کرده است که اطلاعات بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از پناهندگان اهل کره شمالی که به همسایه جنوبی خود فرار کرده بودند، توسط هکرها به سرقت رفته است.
 افزایش امنیت مودم‌های اینترنت وای‌فای با یک راهکار ساده
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی به کاربران توصیه کرده‌اند که با انجام یک راهکار ساده تا حد زیادی از نفوذ هکرها به مودم‌های اینترنت وای فای جلوگیری بعمل بیاورند.
آمریکا؛بزرگترین سرمایه گذار ارزهای دیجیتال است!
پایگاه خبری راد: ایالات متحده آمریکا در جایگاه نخست سرقت ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده در جهان قرار گرفته و تبدیل به پرخطرترین کشور برای سرمایه‌گذاری در این حوزه تبدیل شده است.
آمریکا دو هکر چینی را به سرقت اطلاعات متهم کرد
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا روز پنج شنبه دو هکر چینی تحت حمایت دولت این کشور را به تلاش برای نفوذ به وب سایت، سرورها و زیرساخت‌های شرکت‌های مختلف در جهان متهم کرد.
هشدار جدی سازمان ناسا به افزایش حملات سایبری در آینده
پایگاه خبری راد: سازمان ملی هوا و فضای آمریکا (ناسا) ضمن تایید حمله سایبری هکرها به اطلاعات شخصی و کاری کارمندان و مهندسان فعال در این سازمان به افزایش احتمال این حملات در آینده هشدار داد.
هکرهای سعودی و چینی در پشت پرده سرقت اطلاعات کاربران توییتر
پایگاه خبری راد: سهام توییتر روز گذشته تحت‌تاثیر اعتراف این شرکت به نفوذ هکرها به حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران این شبکه اجتماعی، هفت درصد کاهش یافت.
فناوری تشخیص چهره و احراز هویت آیفون فریب هکرها را نمی خورد!
پایگاه خبری راد: اپل به تازگی مدعی شده است که سیستم تشخیص چهره هوشمند در گوشی های آیفون فریب حقه جدید هکرها برای نفوذ به حریم خصوصی کاربران را نمی‌خورند.
افشای سرقت تصاویر خصوصی افراد در فیس بوک!
پایگاه خبری راد: یک باگ نرم‌افزاری تصاویر مخفی شده و خصوصی بالغ بر ۷ میلیون نفر از کاربران فیس‌بوک را افشا کرده است.
دزدی میلیاردی ارز دیجیتالی!
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین برآوردها حاکی از آن است که سرقت ارزهای دیجیتال در سال جاری میلادی به یک میلیارد دلار رسیده است.