01:51 | سه شنبه 19 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماهی

مراقب باشید، شاید برای آیندگان آبی نباشد
نماد برتر- هر سال از دوم فروردین به عنوان روز جهانی آب یاد می شود تا شاید از این طریق و گوشزد به اهالی این کره خاکی قدر این مایه حیات بیشتر درک و چاره ای برای حفظ آن و انتقال آن به نسل های آینده اندیشیده شود.
رشد فروش «شکبیر» به لطف صادرات
نماد برتر - مقادیر فروش محصولات شرکت در دوره ۱۱ ماهه به بیش از ۸۹۰ هزار تن رسیده که نسبت به سال گذشته در حدود ۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
سود تلفیقی «تاصیکو» 75 درصد رشد داشت
نماد برتر - در حال حاضر بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت این شرکت که از زیرمجموعه‌های تامین اجتماعی محسوب می‌شود، به ۴۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده است.
جزئیات رشدهای منفی و مثبت اقتصادی
نماد برتر - با وجود مثبت شدن رشد اقتصادی در پاییز سال جاری همچنان برای دوره ۹ ماهه رشد منفی است. در این بین گروه نفت و گاز و خدمات با رشد منفی همراه بوده اند.
فروش «غزر» 100 درصد رشت داشت
نماد برتر - شرکت زرماکارون در بهمن‌ماه سال جاری و بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت موفق به کسب درآمد عملیاتی یک هزار و ۶۹۴میلیارد ریالی شده است.
رشد 215 درصدی سود «سکرما»
نماد برتر - سود سرمایه گذاری‌ها نیز به مبلغ ۵۳۸ میلیارد ریال ثبت و شناسایی شده که ۴۱ درصد بیشتر از سال ۱۳۹۸ است.
سود فولادی‌ها؛ کاهش می یابد!
نماد برتر - در گروه فولادی، جمع آثار ناشی از رشد قیمت گاز و برق، بین ۱۰ تا ۲۰ درصد تاثیر کاهنده بر سود شرکت ها خواهد داشت.
خروج نقدینگی؛ فشاری مضاعف!
نماد برتر - بازار همچنان تحت فشار خروج نقدینگی قرار دارد بر اساس آمار‌های روز گذشته، حقیقی‌ها ۸۳۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.
رشد ۸۵ درصدی فروش ۱۱ماهه "قرن"
نماد برتر - مقادیر فروش تجمیعی شرکت در دوره بهمن‌ماه معادل ۱۳۶ هزار تن بوده که نسبت به دوره مشابه سال ۹۸ افزایش ۳۰‌درصدی را نشان می‌دهد و متوسط نرخ فروش محصولات شرکت در یک سال گذشته در حدود ۴۲ درصد افزایش را داشته اند.
رشد قیمتی محصولات «شپلی» به نفع...!
نماد برتر - نخ پلی‌استر و الیاف و نوار پلی‌استر با رشد ۴.۸ و ۷ درصدی مواجه شدند.
مروری بر عملکرد یک ماهه "خراسان"
نماد برتر- شرکت پتروشیمی خراسان از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۱۹ هزار و ۳۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد ۵۵ درصدی داشته است.
فروش "خشرق" ۱۱۲ درصد افزایش یافت
مقایسه فروش شرکت الکتریک خودرو شرق در بهمن ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان درآمد شرکت ۱۱۲ درصد افزایش یافته است.
درآمد ماهیانه "دامین" افزایش یافت
نماد برتر- درآمد ماهیانه شرکت داروسازی امین در بهمن ماه امسال ۴۱.۱ میلیارد تومان بوده است که نسبت به دی ماه ۹۹ رشد ۲۲ درصد داشته است.
"خدیزل" صادرات نداشت
نماد برتر- شرکت بهمن دیزل در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ فروش صادراتی نداشت.
کاهش عرضه ملامین و حال خوب «خراسان»
نماد برتر - جمع کل درآمد‌های عملیاتی این شرکت در ماه گذشته به یک هزار و ۲۶۵ میلیارد ریال رسید که نسبت به دی ماه بیش از ۵۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.