05:43 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قاسم

کدام زیرمجموعه‌های ایدرو و ایمیدرو بورسی می‌شوند؟
نماد برتر- معاون شرکت‌ها و قیمت‌گذاری بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه امور مربوط به واگذاری شرکت های زیرمجموعه ایدرو و ایمیدرو درحال انجام است، گفت: در این راستا سه شرکت زیرمجموعه ایمیدرو و دو شرکت زیرمجموعه ایدرو بورسی خواهند شد.
سه هلدینگ نیروگاهی در صف ورود به بورس
نماد برتر- معاون شرکت‌ها و قیمت‌گذاری بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی از ایجاد سه هلدینگ نیروگاهی منطقه شرق،مرکزی و غرب برای ورود به بورس خبر داد.
حسینی‌کیا: ارزش یارانه مردم به ۲ دلار رسیده است
نماد برتر- نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و فشار اقتصادی بر دوش مردم تاکید کرد که باید از امید بستن به کدخدا دست کشید و بر جوانان و ظرفیت‌های اقتصادی کشور تکیه کرد.
چند نکته‌ی مهم برای حفظ امنیت خرید اینترنتی
نماد برتر- رئیس پلیس فتا استان بوشهر اظهار کرد: متأسفانه عدم رعایت نکات امنیتی در خریدهای اینترنتی باعث سوءاستفاده سودجویان سایبری شده، باید توجه شود که استفاده از این تکنولوژی نیازمند رعایت کردن نکات امنیتی است که مانع سوءاستفاده کلاهبرداران اینترنتی خواهد شد.
سرخابی‌ها شهریورماه فرابورسی می‌شوند
نماد برتر- عضو هیات عامل و معاون شرکت‌ها و قیمت‌گذاری بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی از اختصاص دو مجموعه ورزشی به استقلال و دو مجموعه ورزشی به پرسپولیس خبر داد و افزود: این دو باشگاه شهریور امسال در فرابورس پذیرش خواهند شد.
سال 99  و کاهش رشد اقتصادی!
سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: از سال ۹۰ به بعد ظرفیت رشد اقتصادی کشور که از طریق تشکیل سرمایه در بخش ماشین آلات و ساختمان لحاظ می‌شد، در حال کاهش است.
بورس به مدار صعود برگشت
نماد برتر- شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ریزشی بود، امروز به مدار صعود برگشت و بیش از ۱۳ هزار واحد رشد کرد.
حملات سایبری و اختلالات اینترنتی
نماد برتر- حملات سایبری از مواردی است که با هدف قرار دادن زیرساخت‌های کشور به اختلال اینترنتی و نارضایتی کاربران منجر شد، هرچند از ابتدای سال گذشته از سپر دفاعی با نام دژفا رونمایی شده بود که در شناسایی و مقابله با این حملات سایبری تاثیر زیادی داشت.
در سال ۹۸ بر بازار جهانی نفت چه گذشت؟
نماد برتر- بازارهای جهانی نفت امسال شاهد چندین رویداد پراهمیت بودند که برخلاف انتظارات، تاثیر موقتی داشتند و در واقع پایان دوران کمبود و فراوانی عرضه در یک دهه گذشته را منعکس کردند و تنها شوکی که یقینا تاثیر آن به این زودی تمام نخواهد شد همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا در جهان است.
افزایش مصرف آب نگران‌کننده است
نماد برتر- معاون وزیر نیرو گفت: افزایش 30 درصدی مصرف آب در برخی شهرهای کشور و افزایش 15 درصدی آب در تهران نگران‌کننده است.
بحران آب هنوز وجود دارد؟
نماد برتر- زمستان امسال وضعیت بارش‌ها مطلوب بود و حتی در برخی نقاط شاهد بارش برف نیز بودیم اما با این وجود همچنان در برخی استان‌ها میزان بارنگی‌ها منفی اعلام شده است.
ارائه روشی برای افزایش سرعت محاسبات عددی در کامپیوتر/کاربردی کردن نظام نوین در نانو فناوری
نماد برتر- محققان دانشگاه شهید بهشتی راهکاری را برای افزایش سرعت محاسبات عددی در حساب کامپیوتری عرضه کردند که به گفته آنها این روش علاوه بر افزایش سرعت، کاهش مصرف توان را نیز در این سیستم‌ها در پی دارد.
افزایش وام مسکن نه؛ کاهش قیمت آری
پایگاه خبری راد: نظر مسوولان دولتی و بانکی این است که افزایش سقف تسهیلات مسکن نمی‌تواند کمکی به متقاضیان بازار مسکن کند، لذا برای تامین مسکن خانواده‌ها باید برنامه‌ریزی در جهت کاهش قیمت باشد.
برنامه وزارت نیرو برای حذف قبوض کاغذی آب اعلام شد
پایگاه خبری راد: حذف قبوض کاغذی از یک سال گذشته روی میز دولت قرار گرفت و در این راستا شاهد حذف قبوض کاغذی برق بودیم. طبق آخرین اخبار، قبوض کاغذی آب نیز در لیست انتظار برای حذف شدن قرار گرفته‌اند و به گفته مسئولان تا آخر دولت دوازدهم دیگر شاهد توزیع قبوض کاغذی آب نیز نخواهیم بود.
۵۰۰۰ پرونده قاچاق تشکیل شد
پایگاه خبری راد: مدیرکل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از ارجاع ۵ هزار و ۷ پرونده قاچاق کالا در سطح عرضه به تعزیرات حکومتی، به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.