07:51 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شیرینی

دسترسی به بعضی سایت‌های بین‌المللی به‌خاطر محدودیت‌های فرهنگی مسدود شد
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات با بیان اینکه انتظار داریم که با توجه به توسعه‌هایی که رخ داده شاهد ارتقای رتبه شاخص‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات باشیم، گفت: امروز رشد و توسعه انجام شده در کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار قابل توجه بوده است اما به خاطر محدودیت‌های فرهنگی که دسترسی به بعضی از سایت‌های بین‌المللی مسدود شده است، امکان بهره‌برداری کامل از ظرفیت‌های ایجاد شده فراهم نباشد.
دیوان محاسبات سراغ غارتگران بیت‌المال برود
پایگاه خبری راد: رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد مطالبات مردم است، گفت: از دستگاه‌های نظارتی راضی نیستیم.
تغییرات ساعتی قیمت‌ مواد اولیه فالوده یزدی!
پایگاه خبری راد: مدیر اتحادیه صنف حلواسازان یزد با اشاره به تاثیر بی‌ثباتی و تغییرات ساعتی قیمت‌ مواد اولیه بر بازار فروش فالوده و بستنی، از افزایش 10 درصدی قیمت این دسرها در سال جاری خبر داد.
افت ۲۷ درصدی سرمایه‌گذاری خارجی+ جدول
پایگاه خبری راد: حجم کل سرمایه‌گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت طی دوماهه سال جاری معادل ۳۳ میلیون ۴۴۱ هزار دلار بوده که در قیاس با رقم ۴۳ میلیون و ۲۶۴ هزار دلاری مدت مشابه سال قبل با افت ۲۷ درصدی روبرو شده است.
بی‌توجهی به جنبه زیبایی‌شناسی کالاهای ایرانی
پایگاه خبری راد: مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: کالاها عمدتاً از دو منظر کیفیت و زیبایی‌شناسی مورد توجه قرار می‌گیرند که در مورد کالاهای ایرانی متاسفانه کمتر به جنبه زیبایی‌شناسی به ویژه در بسته‌بندی آنها اهتمام شده است.
آب خوش از گلوی خرمشهری‌ها پایین رفت؟
پایگاه خبری راد: بیش از 20 روز از شوری آب در آبادان و خرمشهر و اعتراضات مردم این شهرها می‌گذرد.
تامین آب شهرهای آبادان و خرمشهر از رودخانه کرخه و طرح غدیر
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: خط دوم غدیر، نیاز آبادان و خرمشهر را به طور کامل پوشش می‌دهد و دیگر نیازی به برداشت آب از جاهای دیگر نیست.
نشانه‌های افت معاملات مسکن
پایگاه خبری راد: با این‌که هنوز آمار رسمی اعلام نشده، بر اساس اطلاعات سامانه‌های ملکی، بازار مسکن که در اردیبهشت ماه با پرش قیمت مواجه شده بود در خردادماه ۱۳۹۷ دچار افت ۶۶ درصدی معاملات نسبت به ماه قبل شده است.
با حمله مگس 26 میلیارد تومان انار میبد از دست می‌رود
پایگاه خبری راد: مدیر جهادکشاورزی شهرستان میبد با بیان این که آفت مگس مدیترانه‌ای در کمین محصول انار این شهرستان است از کشاورزان این منطقه خواست تا برداشت این محصول را به تعویق نیاندازند.
عطش بازار اجاره در تابستان+ نرخ‌ها
پایگاه خبری راد: با شروع فصل تعطیلات، جنب‌وجوش در بازار اجاره آغاز شده و این بازار تحت تاثیر پنج عامل در مسیر تنش قرار دارد.
روش‌هایی برای رهایی از لکه‌های سفید دندان‌
دلایل متعددی برای لکه‌های سفید روی دندان از جمله فلوئورزیس دندانی، نقص مینای دندان (هیپوپلازی مینا)، بهداشت ضعیف دهان و دندان و خوردن بیش از حد غذاهای شیرین و اسیدی وجود دارد.
مهاجرت معکوس کارگران افغانی از ایران
پایگاه خبری راد: رییس میز افغانستان در سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به افزایش نرخ ارز، در موارد متعدد شاهد مهاجرت افغانی‌های ساکن ایران هستیم و این افراد به صورت غیرقانونی به جای آمدن به ایران به کشورهای اروپایی، ترکیه یا کشورهای عربی برای کار مهاجرت می‌کنند.
مهاجرت کارگران افغانی ساکن ایران به کشورهای دیگر
پایگاه خبری راد: رییس میز افغانستان در سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به افزایش نرخ ارز، در موارد متعدد شاهد مهاجرت افغانی‌های ساکن ایران هستیم و این افراد به صورت غیرقانونی به جای آمدن به ایران به کشورهای اروپایی، ترکیه یا کشورهای عربی برای کار مهاجرت می‌کنند.
گرانی بیسکویت و شکلات ایرانی در بازارهای جهانی
پایگاه خبری راد: آمارهای رسمی گویای آن است که در سال گذشته ۲۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار نان شیرینی و بیسکویت از ایران به کشورهای مختلف صادر شده است.
مصرف بیش از اندازه قندها با بدن چه می‌کند؟
پایگاه خبری راد: امروزه شاهد افزایش روز افزون مصرف قند و محصولات شیرین هستیم. به تدریج که ذائقه مردم به غذاهای شیرین عادت می‌کند، کارخانجات مواد غذایی نیز روزبروز محصولات شیرین‌تری به بازار روانه می‌کنند و این سیکل معیوب پیوسته در حال چرخش است.