04:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهر

۲۸درصد کاهش درآمد "فزرین" در شهریورماه
بیشترین میزان درآمد ثبت‌شده زرین معدن آسیا مربوط به بخش «کنسانتره روی» با ۱۹۵ میلیارد ریال بوده که ۵۲ درصد اُفت را نسبت به مردادماه به همراه داشت.
سرمایه شرکت‌های کارگزاری در سال ۱۳۹۹ مسیر صعودی پیمودند
با مقایسه سرمایه شرکت‌های کارگزاری در دوره ۴ ساله از نیمسال اول ۹۶ تا نیمسال اول ۹۹ میتوان دریافت که سرمایه شرکت‌های کارگزاری در سال گذشته با رشد مناسبی همراه بودند.
درآمدهای "شکبیر" آمار تیر را زد
در شهریورماه سال جاری درآمدی که پتروشیمی امیرکبیر از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورده ۱۰،۸۴۵ میلیارد ریال بوده و از فروش محصولات صادراتی نیز ۱۰،۸۴۸ میلیارد ریال درآمد داشته است.
رشد نرخ «آهک» در میزان فروش‌ "سکرد"
درآمد‌های سیمان کردستان از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین مقدار درآمد را از فروش محصولات در بازار داخلی با ۲۸۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده و مابقی آن نیز در بازار صادراتی با ۲۶۶ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.
روند صعودی درآمد‌های "کپرور" متوقف شد
درآمد‌های شناسایی‌شده فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل‌شده، همچنین سرمایه اعلام‌شده از سوی این شرکت معدنی ۵۴۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.
گام بلند بانک ایران زمین در خدمات دهی نوین
این روزها به لطف فعالیت های نوین بانکداری در ایران دیگر شاهد صف های طولانی در شعب بانک ها نیستیم و مراجعه حضوری هموطنان به شعب بانک کاهش یافته است و این امر موجب بالا رفتن خدمات رسانی بانک ها به مشتریان شان شده است.
جهش ۱۰۸درصدی درآمد "بساما" از فروش حق بیمه
بیشترین میزان خسارت پرداختی بیمه سامان در شهریورماه ۱۴۰۰ در اختیار حق بیمه «درمان» با مبلغی بالغ‌بر ۴۸۹ میلیارد ریال بوده است.
درآمدزایی چشمگیر "خزر" از فروش‌های سبک
فنرسازی زر در شهریورماه توانسته ۷۹۷ تن از محصولات خود را در بازار به فروش برساند که شاهد افزایش فروش ۵۷ درصدی نسبت به ماه گذشته بود.
نوسان درآمدی «ومعلم» بیمه نبود
بیشترین درآمدی که "ومعلم" در شهریورماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «ثالث - اجباری» با ۹۹۲ میلیارد ریال بود.
"پارسان" از سود سهام به «همت» نزدیک شد
در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "پارسان" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «پتروشیمی پارس» بوده که ارزش بازار آن نیز برابر با ۲۱۶،۰۱۲ میلیارد ریال شناسایی‌شده و نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد کاهش ارزش را به همراه داشت.
رتبه اعتباری شرکت پلیمر آریا ساسول از -AA به رتبه AA ارتقا یافت
شرکت رتبه‌بندی اعتباری پایا رتبه AA بلندمدت و +A۱ کوتاه‌مدت را به شرکت پلیمر آریا ساسول (سهامی عام) تخصیص داد.
حرکت بازار و مولفه‌های بنیادی موثر؛ یک بام و دو هوا
شاخص بورس تهران طی مدت اخیر پس از رشد ۴۰ تا ۴۵ درصدی، با اصلاح مواجه شده است؛ اگرچه تمامی مولفه‌های بنیادی حکایت از شرایط مطلوب بازار سرمایه دارد.
یک دستگاه واحد تجاری " سهگمت " روی میز مزایده
شرکت سیمان هگمتان یک دستگاه واحد تجاری را از طریق مزایده به فروش می رساند.
"فرآور" در جاده نزولی نرخ‌های فروش و آمارهای مقایسه‌ای
درآمد‌های شناسایی‌شده فرآوری مواد معدنی ایران از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز مقدار درآمد‌های این شرکت ۴۶۷ میلیارد ریال ارائه شد.
"شبهرن" نان در روغن چرب زد
بیشترین درآمد "شبهرن" از فروش محصول «روغن‌موتور دیزلی» اعلا‌م‌شده که با افزایش ۳۳ درصدی روبه‌‎رو بود.